Quantcast

Σινεμά: H Ελλάδα μετατρέπεται σε κυρίαρχο brand – Η εκρηκτική αύξηση των γυρισμάτων στη χώρα φέρνει δυνατά έσοδα

Σημαντικά τα οφέλη για τον πολιτιστικό τουρισμό

Από τα πλάνα του «Rise» στα Σεπόλια µέχρι τα γυρίσµατα του «Glass Onion» στο Πόρτο Χέλι και τις Σπέτσες, αλλά και την είσοδο του «Maestro» στο Netflix, τα ποσά που έχουν επενδυθεί το τελευταίο διάστηµα στην Ελλάδα για την παραγωγή οπτικοακουστικών έργων αγγίζουν τα 340 εκατ. ευρώ.

Ήδη από το 2021 το Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας (ΕΚΟΜΕ) υποδέχθηκε 79 αιτήσεις για υπαγωγή στο cash rebate. Ο αριθµός αυτός εκτοξεύθηκε το 2022 µε 137 αιτήσεις για εγχώριες και ξένες παραγωγές, µεταξύ αυτών έργα µεγάλου προϋπολογισµού, µε διεθνή αντίκτυπο. Τα στατιστικά στοιχεία κάνουν τους ειδικούς του κλάδου να µιλούν για «έκρηξη» κινηµατογραφικής παραγωγής στη χώρα µας και για µια µοναδική ευκαιρία να αποκτήσει φήµη ο πολιτιστικός τουρισµός.

 

 

Διαβάστε περισσότερα στο Parapolitika.gr