Η Microsoft Corp ανακοίνωσε σήμερα ότι ερευνά ένα θέμα δικτύωσης που επηρέασε πολλές υπηρεσίες περιλαμβανομένων των Teams και Outlook με αναφορές για διακοπές, λέγοντας πως οι πλατφόρμες κατέβηκαν για χιλιάδες χρήστες σε όλο τον κόσμο.
Η Microsoft δεν ανέφερε τον αριθμό των χρηστών που επηρεάστηκαν, όμως δεδομένα από τη διαδικτυακή πλατφόρμα πληροφοριών για την κατάσταση διαφόρων ιστοτόπων και υπηρεσιών Downdetector έδειξαν τουλάχιστον 3.900 περιστατικά διακοπής στην Ινδία και πάνω από 900 στην Ιαπωνία. Αναφορές για διακοπές αναφέρθηκαν επίσης στην Αυστραλία, τη Βρετανία και στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Η Downdetector εντοπίζει διακοπές αντιπαραβάλλοντας αναφορές για την κατάσταση διαφόρων ιστοτόπων από πηγές, μεταξύ των οποίων λάθη που αναφέρουν οι χρήστες στην πλατφόρμα της.
“Εντοπίσαμε ένα ενδεχόμενο ζήτημα δικτύωσης και επανεξετάζουμε την τηλεμετρία προκειμένου να προσδιορίσουμε τα επόμενα βήματα επίλυσης”, ανέφερε σε ένα τουίτ η Microsoft.
Η μονάδα νέφους Azure της Microsoft έστειλε επίσης ένα τουίτ για το ζήτημα δικτύωσης και είπε πως ένα τμήμα των χρηστών αντιμετωπίζουν προβλήματα με την πλατφόρμα.
Στη διάρκεια της διακοπής, οι περισσότεροι χρήστες δεν μπορούσαν να ανταλλάξουν μηνύματα, να συμμετάσχουν σε κλήσεις ή να χρησιμοποιήσουν οποιεσδήποτε λειτουργίες της εφαρμογής Teams. Πολλοί χρήστες κατέφυγαν στο Twitter για να μοιραστούν ενημερώσεις για τη διακοπή λειτουργίας, χρησιμοποιώντας το χάσταγκ #MicrosoftTeams στον ιστότοπο του μέσου κοινωνικής δικτύωσης.
Η MicrosoftTeams, που χρησιμοποιείται από περισσότερους από 280 εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως, αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα των καθημερινών λειτουργιών επιχειρήσεων και σχολείων, που χρησιμοποιούν την υπηρεσία για να κάνουν κλήσεις, να προγραμματίσουν συναντήσεις και να οργανώσουν τη ροή εργασιών τους.
Ανάμεσα στις υπόλοιπες υπηρεσίες που επηρεάστηκαν ήταν οι Microsoft Exchange Online, SharePoint Online, OneDrive for Business, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρίας.