Quantcast

Bluesky: Το νέο social media του Τζακ Ντόρσεϊ που θέλει να ανταγωνιστεί το Twitter

Προς το παρόν, για να ανοίξει κάποιος λογαριασμό στο Bluesky θα πρέπει να έχει λάβει πρόσκληση

Το νέο social media του Τζακ Ντόρσεϊ ονομάζεται «Bluesky» και φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί το Twitter. Το εγχείρημα ξεκίνησε πλέον τη δοκιμή beta στο App Store της Apple, αφήνοντας να εννοηθεί ότι σύντομα θα μπορούσε να ανοίξει για το κοινό.

Ο ιστότοπος προοριζόταν να είναι ένα «αποκεντρωμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης» που θα υπαγόταν στο Twitter αλλά τελικά θα αποτελέσει ξεχωριστή πλατφόρμα μετά και την αποχώρηση του Ντόρσεϊ από το Twitter.

 

Bluesky: Το νέο social media του Τζακ Ντόρσεϊ που θέλει να ανταγωνιστεί το Twitter

Φωτ.: Bluesky Social

«Τόσο το Twitter όσο και το Bluesky συνειδητοποίησαν ότι η ανεξαρτησία μας είναι σημαντική για την επιτυχία. Γι’ αυτό και ιδρύσαμε μια ανεξάρτητη εταιρεία ώστε να διασφαλίσουμε ότι εξυπηρετούμε τα ευρύτερα δυνατά συμφέροντα», ανακοίνωσε πέρυσι η εταιρεία.

Προς το παρόν, για να ανοίξει κάποιος λογαριασμό στο Bluesky θα πρέπει να έχει λάβει πρόσκληση. Ένα από τα βασικότερα ερωτήματα που έχουν προκύψει είναι οι διαφορές που θα έχει η νέα πλατφόρμα σε σύγκριση με το Twitter.

 

Bluesky: Το νέο social media του Τζακ Ντόρσεϊ που θέλει να ανταγωνιστεί το Twitter

Φωτ.: Bluesky Social

Με βάση τα όσα έχουν γίνει γνωστά, το στυλ του Bluesky παραμένει παρόμοιο με το Twitter. Ο ιστότοπος επιτρέπει στους χρήστες να αναρτούν έως 256 χαρακτήρες και να ανεβάζουν φωτογραφίες με το πάτημα ενός κουμπιού plus.

Επιπλέον, η πλατφόρμα επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν τις ενημερώσεις στο χρονολόγιο «Home» σε δύο ξεχωριστές ροές: τις αναρτήσεις και τις αναρτήσεις που έχουν απαντήσεις.

 

 

Με πληροφορίες από Design Taxi