Σε ισχύ βρίσκονται τα αναγκαστικά μέτρα για τον εμβολιασμό κατά του κορωνοϊού στις δημοτικές και ιδιωτικές μονάδες φροντίδας ηλικιωμένων και φροντίδας ατόμων με αναπηρία.
«Αυτό που πρέπει να σημειώσω είναι πως οι ασθενείς που νοσηλεύονται στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, δυστυχώς όλοι είναι ανεμβολίαστοι» είπε ο Διοικητής του ΠΑΓΝΗ.
Για την έξαρση των κρουσμάτων κορωνοϊού, τη σημασία του εμβολιασμού και τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν μίλησε σήμερα ο Καθηγητής Πνευμονολογίας Εντατικής Θεραπείας.