Την άμεση διαμόρφωση ενός σχεδίου εμβολιασμού για το προσωπικό των σχολείων και των πανεπιστημίων, καθώς και των φοιτητών εναντίον του κορωνοϊού αποφάσισε ο Πρόεδρος 'Αμπντελ Φατάχ αλ-Σίσι.
Σε αναστολή εργασίας, άνευ αποδοχών, θα τεθούν τις επόμενες ημέρες οι εργαζόμενοι των προνοιακών δομών που δεν έχουν κάνει τουλάχιστον μία δόση του εμβολίου.