Είθισται σε κάθε εκλογική αναµέτρηση (πολλώ δε µάλλον σε δύο συνεχόµενες) οι πολιτικοί αρχηγοί να παίζουν τα ρέστα τους και στο πεδίο της επικοινωνίας. Όσοι γνωρίζουν τον πρόεδρο Μητσοτάκη παραδέχονται ότι (αν και δεν του φαίνεται) ανήκει στην κατηγορία των πολιτικών που έχουν σπουδάσει την πολιτική επικοινωνία.
Άλλωστε, αυτό έχει φανεί στην πορεία του χρόνου στις µάχες που έχει δώσει. Θυµάµαι όταν ξεκίνησε που είχε πλάι του τον συναγωνιστή Βασίλη Φεύγα (ως υπεύθυνο του γραφείου Τύπου), ενώ σε κάθε εκλογική αναµέτρηση «έπεφτε» ο ίδιος στην (επικοινωνιακή) φωτιά.
Τα χρόνια πέρασαν, ο Κυριάκος έγινε πρωθυπουργός και τώρα µάλιστα διεκδικεί τη δεύτερη θητεία του (ως κυβερνήτης). Στον δρόµο προς τις διπλές κάλπες, ο Μητσοτάκης έχει αποφασίσει να ρίξει όλα τα χαρτιά στο τραπέζι. Έτσι, εκτός από τον Άκη Σκέρτσο, που θα αναλάβει την εκπροσώπηση της Ν.∆., κατά την προεκλογική περίοδο, ρόλο και λόγο στην επικοινωνία θα έχουν και οι Γιώργος Γεραπετρίτης, Αριστοτελία Πελώνη και ο συναγωνιστής (µου) Νίκος Χαρδαλιάς.
Αν καταλαβαίνω καλά, θα συγκροτηθεί ένα σχήµα µε θεµατικούς (άτυπους) εκπροσώπους. Ο Γεραπετρίτης για τα θεσµικά, η Πελώνη για τα γενικά και ο Χαρδαλιάς για τα εθνικά.
*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «Παραπολιτικά» στις 14/1