Μία αυτοσχέδια μολότοφ έριξαν άγνωστοι δράστες στο 5ο Γυμνάσιο Δράμας, σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά χθες, Δευτέρα 16 Ιανουαρίου.
Όπως σημειώνει το proinos-typos.gr, το περιστατικό πιθανόν να έγινε το Σαββατοκύριακο, όταν άγνωστος ή άγνωστοι δράστες, έριξαν μια αυτοσχέδια μολότοφ, στην κεντρική είσοδο του σχολείου.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε στον «Πρωινό Τύπο» η διευθύντρια του 5ου Γυμνασίου Δράμας, Σταυρούλα Αμαραντίδου, «πέταξαν στην κεντρική πόρτα μια αυτοσχέδια μολότοφ. Η πόρτα βέβαια δεν υπέστη κάποια σοβαρή ζημιά, παρ’ όλα αυτά δεν παύει να είναι ένας βανδαλισμός και ένα αρκετά σοβαρό γεγονός».
Στην ερώτηση για το τι ακριβώς ήταν το αντικείμενο αυτό, η ίδια σημείωσε ότι «ήταν ένα μπουκάλι με ένα στουπί και ευτυχώς δεν κάηκε τίποτα, παρά μόνο μαύρισε ένα μέρος της πόρτας. Ευτυχώς, γιατί θα μπορούσε να γίνει κάτι χειρότερο», είπε η ίδια και πρόσθεσε: «Έχουμε δει διάφορα πράγματα στην αυλή του σχολείου κατά καιρούς, παρ’ όλα αυτά όμως δεν είχαμε ένα τόσο σοβαρό περιστατικό».
Όπως είπε η κ. Αμαραντίδου, «ειδοποιήθηκε η Ασφάλεια Δράμας, ήρθε στο σχολείο η αρμόδια αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Τόλιου και ενημερώθηκαν για το περιστατικό και θα πρέπει να σκεφτούν κάποιους τρόπους να περιφρουρήσουμε τα σχολεία καλύτερα».
Στην ερώτηση για το εάν υπάρχουν κάμερες στις κεντρικές εισόδους των σχολείων, η ίδια απάντησε ότι είναι του νομικού συμβουλίου αυτό, ή του Δήμου, ενώ όπως είπε, «έχουμε ζητήσει να υπάρχουν κάμερες στα σχολεία, όμως αυτό δεν είναι δικό μας θέμα. Θα πρέπει πάντως να βρεθεί κάποιος τρόπος, ώστε να περιφρουρούνται τα σχολεία με κάποιο τρόπο, γιατί έχουμε συνεχείς βανδαλισμούς».
Το τελευταίο διάστημα οι διάφοροι βανδαλισμοί σε σχολεία της Δράμας έχουν αυξηθεί. Πρόσφατα, εντός αυτής της σχολικής χρονιάς, έχουν γίνει βανδαλισμοί στο συγκρότημα του 2ου Γυμνασίου και 2ου Λυκείου, στο Εσπερινό, αλλά και σε άλλα σχολεία, όπου έχουν σπάσει τζάμια, ή έχουν ρίξει μια πόρτα δυο φορές. Ας μην ξεχνάμε ότι το περασμένο φθινόπωρο, δράστες που συνελήφθησαν τελικά, είχε διαρρήξει το 4ο Γυμνάσιο Δράμας και έκλεψαν χρήματα και αντικείμενα τεχνολογίας.