Quantcast

Η Nintendo σταματά τις πωλήσεις παιχνιδιών στη Ρωσία μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος

Οι Ρώσοι πελάτες εξακολουθούν να μπορούν να κάνουν εκ νέου λήψη περιεχομένου που έχουν αγοράσει στο παρελθόν, αλλά δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν νέες πληρωμές ή να δημιουργηθούν νέοι λογαριασμοί

Η Nintendo ανακοίνωσε ότι δεν θα πουλά πλέον παιχνίδια στη Ρωσία μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, καθώς ο ιαπωνικός γίγαντας τερματίζει τις δραστηριότητές του στην ολοένα και πιο απομονωμένη χώρα. Οι αλλαγές, οι οποίες ανακοινώθηκαν και τέθηκαν σε ισχύ χθες Τετάρτη, ακολουθούν την αναστολή των αποστολών προϊόντων από τη Nintendo στη Ρωσία τον Μάρτιο 2022 μετά την εισβολή στην Ουκρανία.

 

Οι Ρώσοι πελάτες εξακολουθούν να μπορούν να κάνουν εκ νέου λήψη περιεχομένου που έχουν αγοράσει στο παρελθόν, αλλά δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν νέες πληρωμές ή να δημιουργηθούν νέοι λογαριασμοί, αναφέρει ανακοίνωση της Nintendo.

Μετά την αναστολή της αποστολής και «ως αποτέλεσμα της οικονομικής εικόνας, η Nintendo Ευρώπης αποφάσισε να τερματίσει τις δραστηριότητες της ρωσικής θυγατρικής της», σημειώνεται.

“Τα στοιχεία πληρωμής που συνδέονται με λογαριασμούς Nintendo, όπως στοιχεία πιστωτικής κάρτας ή λογαριασμού PayPal, έχουν διαγραφεί για λόγους ασφαλείας.”

Το eShop της Nintendo ήταν ήδη «υπό συντήρηση» στη Ρωσία επειδή ο πάροχος πληρωμών της είχε σταματήσει τις συναλλαγές με ρούβλια.

Ένας αυξανόμενος αριθμός πολυεθνικών έχει σταματήσει πλήρως ή εν μέρει τις δραστηριότητές του στη Ρωσία μετά την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία.

Κάποιες από αυτές επικαλέστηκαν κωλύματα στις επιχειρηματικές δραστηριότητές τους, ενώ άλλες έχουν συνδέσει άμεσα την κίνηση με την οργή για την απόφαση του προέδρου Βλαντιμίρ Πούτιν να στείλει στρατεύματα στην Ουκρανία τον Φεβρουάριο του περασμένου έτους.

Η ανταγωνιστική Sony της Nintendo ανέστειλε τις αποστολές λογισμικού και υλικού στη Ρωσία και τις λειτουργίες του PlayStation Store εκεί τον Μάρτιο του 2022.