Quantcast

Γερμανία: Μόλις 150 εργαζόμενοι προσλήφθηκαν στα αεροδρόμια

Δεν φαίνεται να αντιμετωπίζεται το χάος που επικρατεί λόγο έλλειψης προσωπικού

Μακράν λιγότεροι εργαζόμενοι από όσους χρειάζονταν τα αεροδρόμια της Γερμανίας, προκειμένου να αντιμετωπιστεί το χάος που παρατηρείται τους τελευταίους μήνες λόγω έλλειψης προσωπικού, προσλήφθηκαν τελικώς μέχρι τώρα.

Συγκεκριμένα, οι προσλήψεις δεν ξεπερνούν τις 150, σύμφωνα με κλαδική ένωση που επικαλείται το Reuters, γεγονός το οποίο φαίνεται ότι δεν θα λύσει το πρόβλημα για τους διερχόμενους ταξιδιώτες από τα γερμανικά αεροδρόμια κατά την καλοκαιρινή περίοδο.

Υπενθυμίζεται ότι στα τέλη Ιουνίου, η γερμανική κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να επιταχύνει την έκδοση αδειών εργασίας και θεωρήσεων για αρκετές χιλιάδες ξένους εργαζόμενους σε αεροδρόμια, κυρίως από την Τουρκία, προκειμένου να συμβάλει στην αντιμετώπιση της ταλαιπωρίας για χιλιάδες ταξιδιώτες.

Ωστόσο, μόνο στα αεροδρόμια του Μονάχου και της Νυρεμβέργης προσλήφθηκαν Τούρκοι εργαζόμενοι, όπως δήλωσε στο Reuters ο επικεφαλής της ένωσης εργοδοτών υπηρεσιών εδάφους ABL, Τόμας Ρίχτερ. Οι εργαζόμενοι αυτοί θα απασχοληθούν στη διαχείριση των αποσκευών με προσωρινές συμβάσεις που θα διαρκέσουν έως τις αρχές Νοεμβρίου.

Χρειάζονταν 2.000 προσλήψεις

Οι οργανώσεις του κλάδου είχαν εκτιμήσει ότι χρειάζονταν τουλάχιστον 2.000 εργαζόμενοι στα αεροδρόμια της Γερμανίας. Ωστόσο, οι αλλοδαποί εργαζόμενοι πρέπει να υποβάλλονται στους ίδιους ελέγχους ασφαλείας με τους εγχώριους εργαζόμενους στα αεροδρόμια πριν τους επιτραπεί να εργαστούν, γεγονός που καθιστά τη διαδικασία πρόσληψης χρονοβόρα.

Ο ίδιος δήλωσε ότι τα περισσότερα αεροδρόμια δεν προχώρησαν τελικά στην πρόσληψη ξένων εργαζομένων, επειδή η διαδικασία μεταφοράς τους στη Γερμανία θα έπαιρνε πολύ χρόνο και οι καλοκαιρινές διακοπές πλησιάζουν στο τέλος τους. Η διαχειρίστρια του αεροδρομίου της Φρανκφούρτης, Fraport, διαπίστωσε ότι οι περισσότεροι από τους διαθέσιμους εργαζόμενους δεν είχαν τα προσόντα που απαιτούνται, όπως η γνώση της γερμανικής γλώσσας, είπε ο Ρίχτερ.