Νίκος Μιχαλόπουλος
Σύμφωνα με την Maserati, η Grecale επιτυγχάνει τη σωστή ισορροπία μεταξύ ευελιξίας, κομψότητας, απόδοσης και καινοτομίας, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα άνεση και ασφάλεια. Αυτά τα χαρακτηριστικά συνδυάζονται με τις δυνατότητες εκτός δρόμου και την ασυμβίβαστη οδηγική απόλαυση.
Η Grecale είναι μια σειρά εντός της γκάμας, η πληρέστερη της «Τρίαινας» που έχει κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα. Με μια εξαιρετικά μεγάλη γκάμα κινητήρων είναι διαθέσιμη ως συμβατική εσωτερικής καύσης, υβριδική και, σε ένα χρόνο, η Grecale θα είναι επίσης το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό SUV στην ιστορία της Maserati.
Τρεις εκδόσεις θα κυκλοφορήσουν κατά το λανσάρισμα. Η GT, που τροφοδοτείται από έναν τετρακύλινδρο ήπιο υβριδικό κινητήρα ικανό να αποδίδει 300 ίππους. Η Modena, με τετρακύλινδρο ήπιο υβριδικό κινητήρα 330 ίππων και η ισχυρότερη Trofeo, εξοπλισμένη με έναν V6 βενζίνης υψηλών επιδόσεων 3.0L 530 ίππων που βασίζεται στον κινητήρα Nettuno που είναι πρωτοείδαμε στην MC20.
Κατά την έναρξη των πωλήσεων, η Grecale θα είναι επίσης διαθέσιμη στην PrimaSerie Launch Edition, μια περιορισμένη έκδοση με ειδικό πλούσιο εξοπλισμό.
Για να συμπληρώσει την γκάμα, η Maserati θα παρουσιάσει την Grecale Folgore, την 100% ηλεκτρική έκδοση με τεχνολογία 400V.
Το νέο SUV ξεχωρίζει όσον αφορά την ευρυχωρία και την άνεση, διαθέτοντας ένα εντυπωσιακό σύνολο χαρακτηριστικών, των «καλύτερων στην κατηγορία». Είναι το καλύτερο στην κατηγορία του όσον αφορά τον εσωτερικό χώρο, την ευχαρίστηση οδήγησης, την οδική συμπεριφορά, την επιτάχυνση (0-100 km/h σε 3,8 δευτερόλεπτα – στην Trofeo), την τελική ταχύτητα (285 km/h – ξανά στην Trofeo), την ποιότητα ηχομόνωσης και εκτεταμένη χρήση εκλεκτών υλικών όπως ξύλο, ανθρακονήματα και δέρμα.
Στην έκδοση GT έχει μήκος 4.846 mm με μεταξόνιο 2.901 mm, ύψος 1.670 mm, πλάτος 2.163 mm (συμπεριλαμβανομένων των καθρεπτών των φτερών), με μετατρόχιο πίσω τροχού 1.948 mm (και ακόμη μεγαλύτερο στην Trofeo).
Ο σχεδιασμός της Grecale αγκαλιάζει την νέα φιλοσοφία της Maserati, η οποία θα διακρίνει κάθε νέο μοντέλο από την MC20 και μετά. Το μπροστινό μέρος διαθέτει μια χαμηλή και επιβλητική μάσκα. Το προφίλ είναι χαρακτηριστικό και τονίζει την αντίθεσή μεταξύ σχεδιαστικής καθαρότητας και τεχνικής, με ένα εξαιρετικά ρευστό σώμα που χαρακτηρίζεται από μαιάνδρους, οπτικές φόρμες και τα τεχνικά του στοιχεία που τονίζονται από τη χρήση ανθρακονημάτων. Στο πίσω μέρος, τα πίσω φώτα σε σχήμα μπούμερανγκ είναι εμπνευσμένα από την 3200 GT του Giugiaro και ταιριάζουν με την τραπεζοειδή γραμμή, που γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακή από το κουπέ εφέ της καμπίνας και το φινίρισμά της σαν σπορ αυτοκινήτου.
Στο εσωτερικό, στην καμπίνα, οι τεχνολογικές προδιαγραφές που ξεχωρίζουν περιλαμβάνουν το παραδοσιακό ρολόι της Maserati. Ψηφιακό για πρώτη φορά, μεταμορφώνεται σε πραγματικό θυρωρείο στο αυτοκίνητο, χάρη στον φωνητικό έλεγχο.
Όλα γίνονται βασισμένα στην αφή, με εξαιρετική αισθητική καθαριότητα. Η τεχνολογία ελέγχεται από τις οθόνες. Η μεγάλη κεντρική οθόνη 12,3”, η μεγαλύτερη που έχει δει τοποθετηθεί σε Maserati και μια άλλη οθόνη 8,8” για τα επιπλέον χειρισμούς και μια τρίτη για τους επιβάτες στα πίσω καθίσματα.
Η διαχείριση στο αυτοκίνητο γίνεται από το σύστημα πολυμέσων της Maserati Intelligent Assistant (MIA), από το υπερσύγχρονο infotainment και από το Maserati Connect.
Ο ήχος του αυτοκινήτου ωθείται στα απόλυτα όρια απόλαυσης από μια ολοκληρωμένη ακουστική εμπειρία, που εξασφαλίζεται από το τυπικό βρυχηθμό της Maserati και το καθηλωτικό σύστημα ήχου Sonus faber 3D. Το σύστημα Sonus faber – στάνταρ σε επίπεδο Premium – περιλαμβάνει 14 ηχεία ή 21 ηχεία κατά παραγγελία σε επίπεδο High Premium.
Κάθε ταξίδι μετατρέπεται σε μια μοναδική περιπέτεια που συνδυάζει δυναμική άνεση και μια αξέχαστη οδηγική εμπειρία, χάρη στην εξαιρετική οδική συμπεριφορά που παρέχεται 100% από το νέο σύστημα Maserati Vehicle Dynamic Control Module (VDCM) και τον έλεγχο 360° που προσφέρει στο αυτοκίνητο . Η επιλογή πλήρους ελέγχου μεταφράζεται σε σαφή διάκριση μεταξύ των διαφόρων λειτουργιών οδήγησης: COMFORT, GT, SPORT, CORSA (μόνο Trofeo) και OFF-ROAD.