Νίκος Μιχαλόπουλος
Όπως και άλλοι κατασκευαστές σπορ αυτοκινήτων, η μάρκα από την Μπολόνια σκοπεύει να παράγει κινητήρες βενζίνης και μετά το 2030. Αυτό ανακοινώθηκε επίσημα από τον Stephan Winkelmann, Διευθύνων Σύμβουλο της εταιρείας, ο οποίος επιβεβαίωσε την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών που έχουν σχεδιαστεί για να παρατείνουν τη διάρκεια ζωής των ισχυρών θερμικών βενζινοκινητήρων που έχουν γράψει σελίδες και σελίδες της ιστορίας της Lamborghini. Ωστόσο, δεν πρέπει να σκεφτόμαστε μόνο τους κλασικούς ατμοσφαιρικούς V10 και V12, καθώς τα επόμενα χρόνια, θα δούμε τον εξυβριδισμό της γκάμας, που θα επιτρέψει να συνδυαστεί η τυπική οδηγική εμπειρία αυτών των κινητήρων με την αύξηση της απόδοσης και την εγγυημένη αίσθηση ενός ηλεκτρικού. Πώς όμως θα διαθέσει η Lamborghini τους θερμικούς κινητήρες στην αγορά, τηρώντας τους ολοένα και πιο αυστηρούς κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων; Για τον Winkelmann, η απάντηση είναι ήδη ξεκάθαρη, με τα eFuels.
Συνθετικό μέλλον
Σε συνέντευξή του στη Welt am Sonntag, ο Διευθύνων Σύμβουλος τόνισε: «Μετά τη μετάβαση στον υβριδισμό, θα περιμένουμε να δούμε αν θα είναι δυνατή η προσφορά οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης μετά το 2030. Μια επιλογή είναι να κρατηθούν ζωντανά τα οχήματα με θερμικούς κινητήρες μέσω συνθετικών καυσίμων». Η χρήση ηλεκτρονικών καυσίμων, στην πραγματικότητα, επιτρέπει τη διατήρηση των εκπομπών των κινητήρων υπό έλεγχο, αντισταθμίζοντάς τις κατά την παραγωγή για τη σύνθεση των ενώσεων που είναι απαραίτητες για την παραγωγή των καυσίμων που δημιουργούνται στο εργαστήριο. Στην πραγματικότητα, έχουν αναπτυχθεί ειδικές διαδικασίες που «δεσμεύουν» το διοξείδιο του άνθρακα που υπάρχει στην ατμόσφαιρα χρησιμοποιώντας το σε διαδικασίες παραγωγής.