Quantcast

Η Hyundai Motor επενδύει 72 δισ. Ευρώ σε νέες τεχνολογίες έως το 2030

Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Hyundai Motor κ. Jaehoon Chang αποκάλυψε τον οδικό χάρτη και τη στρατηγική της εταιρείας για την ηλεκτροκίνηση στο 2022 CEO Investor Day forum που πραγματοποιήθηκε στις 2 Μαρτίου 2022

Η Hyundai στοχεύει να φθάσει σε ετήσιες πωλήσεις 1,87 εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030, ενισχύοντας τη γκάμα της με 17 νέα ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2030 11 μοντέλα Hyundai και 6 μοντέλα της πολυτελούς μάρκας Genesis
Η Hyundai σχεδιάζει να επενδύσει συνολικά 72 δισ. Ευρώ σε νέες τεχνολογίες έως το 2030, εκ των οποίων :
14,6 δισ. Ευρώ εστιάζουν στην αμιγή ηλεκτροκίνηση, με δημιουργία νέας μονάδας παραγωγής αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματακαι ανάπτυξη μπαταριών επόμενης γενιάς με ενισχυμένη απόδοση
9 δισ. Ευρώ θα δαπανηθούν στη δημιουργία νέαςπλατφόρμας ηλεκτροκίνησης Integrated ModularArchitecture (IMΑ) με ενισχυμένες δυνατότητες hardware & software συνδεσιμότητας και αυτόνομης οδήγησης


Η Hyundai Motor Company παρουσ
ίασε τον οδικό χάρτη και τη στρατηγική της για να επιταχύνει τη φιλοδοξία της για την ηλεκτροκίνηση καθώς επιδιώκει βιώσιμη πρόοδο για την εταιρεία.

Ο κ. Jaehoon Chang, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Hyundai Motor και άλλα στελέχη παρουσίασαν τα σχέδια σε μετόχους και επενδυτές, καθώς και άλλους ενδιαφερόμενους στο forum «2022 CEO Investor Day». Η εταιρεία αποκάλυψε επίσης στόχους πωλήσεων καιοικονομικών επενδύσεων που σκοπεύει να πραγματοποιήσει έως το 2030.

Ο οδικός χάρτης για τα ηλεκτρικά οχήματα της Hyundai (BEV) υποστηρίζεται από : την ενίσχυση της γκάμας των ηλεκτρικών οχημάτων, τη βελτιστοποίηση της παραγωγικής ικανότητας και την εξασφάλιση της ανταγωνιστικότητας hardware και software. Σύμφωναμε τη στρατηγική της, η εταιρεία στοχεύει να φθάσει σε ετήσιεςπαγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων 1,87 εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων εξασφαλίζοντας ποσοστό ύψους 7% του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς έως το 2030.

Η Hyundai παρουσίασε επίσης τους μεσοπρόθεσμους καιμακροπρόθεσμους οικονομικούς της στόχους. Η εταιρεία σχεδιάζειεπενδύσεις 72 δισεκατομμυρίων Ευρώ για μελλοντικές δραστηριότητεςέως το 2030, συμπεριλαμβανομένων 14,6 δισεκατομμύρια Ευρώ για την ηλεκτροκίνηση και 9 δισεκατομμύρια Ευρώ σε ενισχυμένεςδυνατότητες software συνδεσιμότητας και αυτόνομης οδήγησης.

Έως το 2030, η Hyundai στοχεύει επίσης να επιτύχει περιθώριολειτουργικού κέρδους 10% ή υψηλότερο στη δραστηριότητα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα της σεενισχυμένες δυνατότητες software και hardware σε μια διευρυμένη γκάμα.

«Η Hyundai επιταχύνει με επιτυχία τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση και γίνεται παγκόσμιος ηγέτης στα ηλεκτρικά οχήματαπαρά το δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον που προκαλείται από την παγκόσμια έλλειψη microchips και τη συνεχιζόμενη πανδημία»δήλωσε ο President Chang. «Μαζί με τις απρόσκοπτες προσπάθειέςμας να βελτιώσουμε την αξία των ηλεκτρικών οχημάτων, η Hyundai Motor θα συνεχίσει να διασφαλίζει την επιχειρηματική τηςβιωσιμότητα ως «Πάροχος Λύσεων Κινητικότητας» μέσω προηγμένωντεχνολογιών όχι μόνο hardware αλλά και software».

Ενίσχυση της γκάμας των ηλεκτρικών οχημάτων

Η Hyundai Motor αύξησε τον ετήσιο στόχο πωλήσεων των ηλεκτρικών της οχημάτων σε 1,87 εκατομμύρια μονάδες έως το 2030 από 560.000 που είχαν ανακοινωθεί προηγουμένως έως το 2025. Η εταιρείαστοχεύει σε μερίδιο αγοράς 7% της συνολικής παγκόσμιας αγοράςηλεκτρικών οχημάτων.

Η Hyundai σχεδιάζει να παρουσιάσει δεκαεπτά (17) αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2030. Έντεκα (11) μοντέλα της μάρκας Hyundai καιέξι (6) μοντέλα της πολυτελούς μάρκας Genesis.

Τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα Hyundai θα περιλαμβάνουν τρία (3) μοντέλα sedan, έξι (6) SUV, ένα (1) ελαφρύ επαγγελματικό όχημακαθώς και ένα (1) μοντέλο νέου τύπου. Μέσα στη χρονιά θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του IONIQ 6 και θα ακολουθήσει το IONIQ 7 το 2024.

Στην πολυτελή μάρκα Genesis, η γκάμα των ηλεκτρικών οχημάτωναποτελείται από δύο (2) επιβατικά αυτοκίνητα και τέσσερα (4) SUV, συμπεριλαμβανομένου του Electrified GV70 που θα κυκλοφορήσειφέτος. Από το 2025, όλα τα νέα μοντέλα της Genesis που θα κυκλοφορήσουν θα είναι ηλεκτρικά.

Βελτιστοποίηση της παραγωγικής ικανότητας των ηλεκτρικών οχημάτων

Η Hyundai Motor στοχεύει να δημιουργήσει μια παραγωγική διαδικασία υψηλής απόδοσης για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτωνεπιταχύνοντας τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση. Στο ΠαγκόσμιοΚέντρο Καινοτομίας της Hyundai Motor στη Σιγκαπούρη (HMGICS), ακρογωνιαίο λίθο καινοτομίας στην αξιακή αλυσίδα κινητικότητας τηςεταιρείας, θα δημιουργηθεί μια ανθρωποκεντρική πλατφόρμακαινοτομίας. Η πλατφόρμα αναμένεται να φέρει καινοτομίες στην αποδοτικότητα της παραγωγής μέσω ενός ευέλικτου συστήματοςπαραγωγής, προηγμένου επιπέδου αυτοματισμού και τεχνολογίαςψηφιακού διδύμου.

Πέρα από τις υπάρχουσες παραγωγικές μονάδες ηλεκτρικών οχημάτωνστην Κορέα και την Τσεχική Δημοκρατία, η Hyundai σχεδιάζει να επεκτείνει σταδιακά τις μονάδες παραγωγής των ηλεκτρικώνοχημάτων, ξεκινώντας με ένα εργοστάσιο στην Ινδονησία που ξεκίνησε πρόσφατα να λειτουργεί.

Καθώς οι μονάδες παραγωγής των ηλεκτρικών οχημάτων επεκτείνονται, η εταιρεία προσπαθεί να αυξήσει το εύρος προμήθειαςμπαταριών μέσω στρατηγικών συνεργασιών με εταιρείες μπαταριών, σε διάφορες μεγάλες αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, για να εξασφαλίσει επαρκή εφοδιασμό μπαταριών. Μέσω αυτών των συνεργασιών, η εταιρεία από το 2025 αναμένεται να αποκτήσειπερισσότερο από το 50% των μπαταριών λιθίου επόμενης γενιάς για τα ηλεκτρικά της οχήματα.

Διασφάλιση ανταγωνιστικότητας software και hardware

Η Hyundai Motor σχεδιάζει να εισάγει μια νέα πλατφόρμα IntegratedModular Architecture (IMA), που εξελίχθηκε από την πλατφόρμα E-GMP που αποτελεί τη βάση των IONIQ 5 και GV60, τα οποίαλανσαρίστηκαν με επιτυχία το 2021. Η IMA θα χρησιμοποιηθεί όχιμόνο ως πλατφόρμα ηλεκτρικών επιβατικών οχημάτων της Hyundaiαλλά και ως πλατφόρμα κατασκευής οχήματος (PBV), συμβάλλονταςστον εξορθολογισμό των διαδικασιών παραγωγής και στη μείωση του κόστους.

Σε αντίθεση με το υπάρχον σύστημα ανάπτυξης ηλεκτρικών οχημάτων, το οποίο έχει διαφορετικούς τύπους πακέτων μπαταριών για κάθεμοντέλο, η IMA μπορεί να εξοπλιστεί με τυποποιημένα πακέταμπαταριών για ευέλικτη σύνδεση ανεξάρτητα με το μοντέλοβελτιώνοντας την αποδοτικότητα του κόστους. Μέσω του συστήματοςcell-to-pack, η νέα πλατφόρμα μπορεί να εξασφαλίσει επαρκήενεργειακή πυκνότητα και να συντομεύσει ακόμη περισσότερο τον χρόνο φόρτισης.

Μέχρι το 2030, η εταιρεία θα επενδύσει συνολικά 9 δισεκατομμύριαΕυρώ για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας σε λύσεις software, συμπεριλαμβανομένων 3,2 δισεκατομμύρια Ευρώ για  τεχνολογικές καινοτομίες, όπως συνδεσιμότητα και αυτόνομη οδήγηση, 3,6δισεκατομμύρια Ευρώ σε στρατηγικές επενδύσεις για νεοφυείςεπιχειρήσεις και ερευνητικά κέντρα και 2,2 δισεκατομμύρια Ευρώστην τεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνιών (ICT). Μετά το 2030, η εταιρεία στοχεύει τα έσοδα από τις software επιχειρήσεις να λαμβάνουν περίπου το 30% των συνολικών πωλήσεων.

Οικονομικοί Στόχοι

Η Hyundai αποκάλυψε επίσης μεσοπρόθεσμους έως μακροπρόθεσμουςοικονομικούς στόχους έως το 2030, συμπεριλαμβανομένης μιαςεπένδυσης 72 δισεκατομμυρίων Ευρώ. Από τη συνολική επένδυση, 29,4 δισεκατομμύρια Ευρώ θα διατεθούν σε τομείς έρευνας και ανάπτυξης και 32,8 δισεκατομμύρια Ευρώ για δαπάνες ενίσχυσης τηςεπιχειρηματικές ανταγωνιστικότητας, ενώ 9,6 δισεκατομμύρια Ευρώ θα διατεθούν σε στρατηγικές επενδύσεις.

Το σχέδιο δαπανών των 72 δισεκατομμυρίων Ευρώ περιλαμβάνει 14,5 δισεκατομμύρια Ευρώ για επενδύσεις στον τομέα της ηλεκτροκίνησηςγια την επέκταση της παραγωγικής ικανότητας των ηλεκτρικώνοχημάτων, την κατασκευή σταθμών φόρτισης και τη συμμετοχή σεσημαντικές τεχνολογικές συνεργασίες.

Έως το 2030, η Hyundai στοχεύει να επιτύχει περιθώριο λειτουργικούκέρδους ύψους 10% ή υψηλότερο στα ηλεκτρικά οχήματα αυξάνονταςτον όγκο πωλήσεων και καινοτομώντας στη δομή του κόστους.

Η Hyundai στοχεύει σε αύξηση 13~14% των ενοποιημένων εσόδωντης και 5,5~6,5% ετήσιο περιθώριο ενοποιημένου λειτουργικούκέρδους το 2022. Η εταιρεία στοχεύει συνολικά σε πάνω από 4,3 εκατομμύρια πωλήσεις οχημάτων.