Η Britishvolt θα αναπτύξει μπαταρίες EV υψηλής περιεκτικότητας σε νικέλιο που επεκτείνουν την εμβέλεια

Η εταιρεία έχει συνάψει συμφωνία δύο ετών, ύψους πολλών εκατομμυρίων λιρών

Νίκος Μιχαλόπουλος

Η Start-Up εταιρεία μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων Britishvolt θα συνεργαστεί με μια ερευνητική μονάδα που υποστηρίζεται από την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου για την ανάπτυξη μπαταριών με υψηλή περιεκτικότητα σε νικέλιο και υλικά με μεγαλύτερη πυκνότητα ενέργειας καθώς προετοιμάζεται για μαζική παραγωγή.

Η εταιρεία δήλωσε ότι υπέγραψε συμφωνία με μια ερευνητική μονάδα που υποστηρίζεται από την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου για την ανάπτυξη μπαταριών με υψηλή περιεκτικότητα σε νικέλιο και υλικά με μεγαλύτερη πυκνότητα ενέργειας, καθώς προετοιμάζεται για μαζική παραγωγή.

Η ζήτηση για νικέλιο αναμένεται να εκτιναχθεί την επόμενη δεκαετία, καθώς τα ηλεκτρικά οχήματα γίνονται mainstream.  Το νικέλιο ενισχύει την αποθήκευση ενέργειας στην κάθοδο μιας μπαταρίας, η οποία με τη σειρά της επεκτείνει την εμβέλεια ενός EV.

Η αυτοκινητοβιομηχανία προσπαθεί να ενισχύσει τη γκάμα των EV με μεγάλες επενδύσεις στην έρευνα για μπαταρίες με μεγαλύτερη πυκνότητα ενέργειας.

Σε ανακοίνωσή της η Britishvolt ανέφερε ότι έχει συνάψει συμφωνία δύο ετών, ύψους πολλών εκατομμυρίων λιρών, με το UK Battery Industrialization Center (UKBIC) για την ανάπτυξη, τη συναρμολόγηση της επόμενης γενιάς κυψελών δειγμάτων μπαταρίας για μαζική παραγωγή και εμπορευματοποίηση.

Το UKBIC είναι μια χρηματοδοτούμενη από την κυβέρνηση εγκατάσταση που δημιουργήθηκε για να βοηθήσει τη βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία να φέρει στην αγορά νέες τεχνολογίες μπαταριών.

Η Britishvolt δήλωσε την Παρασκευή ότι εξασφάλισε την υποστήριξη της βρετανικής κυβέρνησης για το προγραμματισμένο εργοστάσιο μπαταριών της στη βόρεια Αγγλία, ξεκλειδώνοντας 1,7 δισεκατομμύρια λίρες (2,31 δισεκατομμύρια δολάρια) σε ιδιωτική χρηματοδότηση.

Το εργοστάσιο 30 γιγαβατώρων (GWh) της startup στο Blyth θα ξεκινήσει την παραγωγή του το 2023. Θα κατασκευαστεί σε τρεις φάσεις και όταν φτάσει στο μέγιστο της παραγωγής το 2027 θα μπορεί να παράγει πακέτα μπαταριών για περισσότερα από 300.000 οχήματα ετησίως.