Μια είδηση σχετικά με μία αλλαγή στο δυναμικό του Μεγάρου Μαξίμου πέρασε προ ημερών περίπου «στα ψιλά». Η είδηση ανέφερε ότι ο υπεύθυνος ψηφιακών Μέσων του πρωθυπουργού, Ερικ Παρκς, επιστρέφει στο Μαξίμου και «επιστρατεύεται» ως campaign strategist, υπεύθυνος δηλαδή για την καμπάνια των εκλογών. Ποια είναι η σημασία της είδησης αυτής; Οτι έχει ουσιαστικά ξεκινήσει για τη Νέα Δημοκρατία μια άτυπη, μακρά προεκλογική περίοδος, που θα ολοκληρωθεί το αργότερο την Κυριακή 21 Μαΐου, τελευταία πιθανή ημερομηνία για να στηθούν οι κάλπες, αφού στη συνέχεια ξεκινούν οι Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Μπορεί, λοιπόν, ο Κυριάκος Μητσοτάκης να συνομιλεί και να εμπιστεύεται εξωτερικούς συμβούλους, όπως ο Αμερικανός σύμβουλος στρατηγικής και δημοσκόπος Στάνλεϊ Γκρίνμπεργκ, ωστόσο ο προεκλογικός αυτός μαραθώνιος απαιτεί καθημερινή δουλειά τόσο στο Μαξίμου όσο κυρίως στο στρατηγείο της Ν.Δ. στην οδό Πειραιώς. Οι εντολές που φέρεται ότι έχει δώσει ο πρωθυπουργός στους συνεργάτες του που θα σχεδιάσουν και θα αρχίσουν να ξεδιπλώνουν την προεκλογική στρατηγική είναι σαφείς.
Διαβάστε τη συνέχεια στα parapolitika.gr