«Κάθισε δίπλα μου και μου όρμησε. Άρχισε να με φιλάει στον λαιμό και στο πρόσωπο. Προσπαθούσε να φτάσει μέχρι το στόμα. Με πίεζε, με χάιδευε στο στήθος, στα γεννητικά όργανα και στα πόδια. Όλα ήταν μέσα σε μια ασταμάτητη πάλη. Ήταν αδύνατον να τον απωθήσω. Ήταν εύσωμος και ογκώδης. Τον αισθανόμουν τεράστιο. Προσπαθούσα να τον απωθήσω και γι’ αυτό κουνιόμουν ασταμάτητα. Ενώ με πίεζε στον καναπέ, ανέβηκε πάνω στα γόνατά μου με τα πόδια του. Αυτό το έκανε, κάποια στιγμή άφησε τα χέρια και έβγαλε το φανελάκι. Είδα ότι είχε βγάλει έξω τα γεννητικά του όργανα. Με ακούμπαγε μέσα σε όλη αυτήν την πάλη….».
Με αυτά τα λόγια και λίγο πριν αναφέρει εκ νέου στο δικαστήριο ότι δεν αισθάνεται καλά, η δεύτερη γυναίκα, που κατήγγειλε τον Πέτρο Φιλιππίδη για απόπειρα βιασμού της, μέσα στο θέατρο «Μουσούρη», το 2010, περιέγραψε σήμερα στο ακροατήριο το σκηνικό της σεξουαλικής κακοποίησης, το οποίο κατά τους ισχυρισμούς της, υπέστην από τον κατηγορούμενο σήμερα, συνάδελφό της.
Ωστόσο, δήλωσε για τρίτη φορά πως δεν νιώθει καλά. «Βρίσκομαι σε μεγάλη ένταση, ανεβαίνουν οι σφυγμοί μου», είπε και η πρόεδρος της ζήτησε να διακόψουν την κατάθεσή της για αύριο. Εκείνη απάντησε ότι θέλει να συνεχίσει, αλλά φάνηκε ότι δεν είναι σε θέση να το πράξει. Έτσι, θα συνεχίσει και αύριο να καταθέτει στη δίκη του ηθοποιού.
«Ο Θείος Πέτρος, ο μέντοράς σου»
Νωρίτερα, με την επανέναρξη της δίκης ( η μάρτυρας είχε ήδη νιώσει αδιαθεσία μια φορά και η διαδικασία είχε διακοπεί και νωρίτερα), η νεαρή γυναίκα συνεχίζοντας την κατάθεσή, είπε για τον κατηγορούμενο και τις συναντήσεις που είχε μαζί του στο πλαίσιο επικείμενης συνεργασίας τους στη θεατρική παράσταση «Μπακαλόγατος».
«Μου ζήτησε να του μιλάω στον ενικό. Μου έδωσε ένα βιβλίο με μαθηματικό κείμενο. «Ο θείος Πέτρος και η εικασία του Γκόλντμπαχ», του Δοξιάδη. Του είπα ότι το διάβασα και ότι δεν το καταλάβαινα. Μου είπε ότι εγώ θα είμαι για σένα «ο θείος Πέτρος, ο μέντορας σου» . (…). Δεν είχα το θάρρος να του πω κάτι, όταν μου έλεγε «αυτό». Εγώ τον έβλεπα σαν δάσκαλο. Ότι μαθητεύω κοντά του…», είπε η νεαρή γυναίκα και λίγο αργότερα, κατέθεσε τα εξής: “Καθόμουν διακριτικά στις κουίντες, εκεί ένιωθα να με πιάνει λίγο περισσότερα από τους ώμους ή τη μέση. Μου έκανε κάποιες τέτοιες κινήσεις και κάποια στιγμή μου είπε «μυρίζεις πολύ ωραία». Τίποτα από αυτά δεν μου έδειχναν μέχρι εκείνη τη στιγμή ότι μπορεί να με βλέπει διαφορετικά Παρακολούθησα την παράσταση από τις κουίντες. Ένα βράδυ ήλθε με το αυτοκίνητο μετά το θέατρο και με ρώτησε έλα να σε πάω στο αυτοκίνητό σου. Του είπα έχω ραντεβού με μια φίλη. Μου είπε «μπες έλα να σε πάω στη φίλη σου». Δεν ήθελα να μπω στο αμάξι παρ’ όλα αυτά μπήκα. Δεν έγινε τίποτα επιλήψιμο. Την επόμενη ημέρα θα πήγαινα να παρακολουθήσω την παράσταση. Με πήρε τηλέφωνο νωρίς το πρωί. Είχα κανονίσει με μια φίλη μου να βρεθούμε. Μου τηλεφώνησε όμως και μου είπε: «Θέλω να έρθεις στο θέατρο νωρίτερα».
«Ο Λάκης ο Γλυκούλης»
Μάλιστα, στο σημείο αυτό η μάρτυρας ανέφερε πως ο κατηγορούμενος της είχε πει ότι είχε μιλήσει για εκείνη στους παραγωγούς της σειράς «Λάκης Ο Γλυκούλης», όπου πρωταγωνιστούσε τότε. «Μου είπε υπάρχει ένας ρόλος στο «Λάκη το Γλυκούλη» που έπαιζε τότε. Ότι μίλησε να τον πάρω εγώ και ότι μου ταιριάζει. Εννοείται ότι είχα χαρεί πολύ. Κατάλαβα τότε ότι όλη αυτή η καλή αντιμετώπιση προς εμένα ήταν επειδή είχα πάει συστημένη και επειδή ήμουν καλή ηθοποιός. Μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν μου είχε δώσει ούτε πρόγραμμα της παράστασης» είπε η μάρτυρας.
Συνεχίζοντας και επανερχόμενη στην σκηνή της απόπειρας βιασμού, που έχει καταγγείλει, η μάρτυρας περιέγραψε: «Εκείνη την ημέρα μου είπε να πάω νωρίτερα στο θέατρο για να μου δώσει και σενάριο για τον «Λάκη τον Γλυκούλη». Για αυτόν ήταν αστείο. Ένας μεγάλος και γνωστός ηθοποιός να δώσει ένα ρόλο σε κάποιον νέο σε μια σειρά που παίζει και σκίζει. Όταν πια έφτασα στο θέατρο, στις 12:30 ήταν κλειστό. Τον πήρα τηλέφωνο και μου είπε να πάω από την πίσω πόρτα. Εγώ έμπαινα πάντα από την κεντρική πόρτα. Με ξάφνιασε που με υποδέχθηκε με ένα φανελάκι και ένα παντελόνι λευκό με τιράντες. Πήγαμε προς το καμαρίνι. Δεν είδαμε κανένα. Μου είπε: «βγάλε το παλτό σου». Του είπα θα το φοράω γιατί κρυώνω. (…). Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να σας πω – γιατί ακούγονται διάφορα για μας – οι ηθοποιοί δε γδυνόμαστε άνευ λόγου, συμβαίνει όταν υπάρχει λόγος να συμβεί. Μπήκα μέσα, αισθανόμουν λίγο άβολα. Τον δικαιολόγησα όμως εκείνη την στιγμή. Σκέφτηκα ότι αυτό το κάνει γιατί αισθάνεται άνετα μαζί μου. Με θεωρεί συνάδελφο. Με ρώτησε για δεύτερη φορά αν θέλω να πιω κάτι. Ο ίδιος είχε ένα ποτήρι με ένα διαφανές υγρό, μπορεί να ήταν και νερό δεν ξέρω. Του είπα ότι δεν θέλω. Κάθισα στο καναπέ που καθόμουν πάντα. Ύστερα από λίγο μου είπε “βγάλε το παλτό σου και έλα να σου δείξω κάτι”. Πήγα και αισθάνθηκα να με αγκαλιάζει να με καθίζει πάνω του και να με χαϊδεύει στα πόδια. Αστραπιαία πετάχτηκα και έκανα ψέματα ότι μιλάω με τη μητέρα μου και ότι εκείνη είχε κάποιο πρόβλημα και είπα πως πρέπει να φύγω. Αυτό ήταν σαν μη το έλαβε καν υπόψη. Ήλθε και έκατσε δίπλα μου και από εκείνη τη στιγμή και ύστερα ξεκίνησε ο εφιάλτης. Συγκεκριμένα, η μάρτυρας περιέγραψε: «Όρμησε πάνω μου σαν άγριο θηρίο και άρχισε να με φιλάει στα μάγουλα στο λαιμό, το πρόσωπο. Του είπα: «σας παρακαλώ σταματήσετε». Εκείνος συνέχιζε, εγώ προσπαθούσα να τον σπρώξω να τον απωθήση. Και παράλληλα συνέχιζε να μου λέει διάφορα χυδαία λόγια. Συγνώμη δεν αισθάνομαι καλά…..
Πηγη: protothema.gr