Νομικά θα κινηθεί ο Μπάμπης Αναγνωστόπουλος κατά του βρετανικού καναλιού για τη δημιουργία και προβολή ντοκιμαντέρ για το έγκλημα στα Γλυκά Νερά.
Ο νομικός εκπρόσωπος του Μπάμπη Αναγνωστόπουλου, Αλέξανδρος Παπαϊωαννίδης, είπε σε τηλεοπτικές του δηλώσεις ότι ο καθ’ ομολογία δολοφόνος της 20χρονης Καρολάιν «δεν δέχτηκε πρόταση για το συγκεκριμένο ντοκιμαντέρ, ούτε έδωσε έγκριση. Θα κινηθεί νομικά».
Ο κ. Παπαϊωαννίδης με τις δηλώσεις του διαψεύδει τις πληροφορίες που ήθελαν το βρετανικό κανάλι να είχε κάνει πρόταση στον Μπάμπη Αναγνωστόπουλο για να συμμετάσχει στο ντοκιμαντέρ.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, το ζήτημα δεν είναι αν αρέσει ή όχι στον πελάτη του η προσέγγιση, όσο το γεγονός ότι δεν έχει ακόμα εκδικαστεί η υπόθεσή του. Την παραγωγή του συγκεκριμένου ντοκιμαντέρ όμως δεν επιθυμούσε ούτε η οικογένεια της Καρολάιν, με τη μητέρα της να έχει ζητήσει από τους κατοίκους της Αλοννήσου να μη μιλήσουν σε αυτό.
Η μητέρα της αδικοχαμένης Καρολάιν ενώ αρχικά είχε δεχθεί να συμμετάσχει στο ντοκιμαντέρ, στη συνέχεια, για προσωπικούς της λόγους, αποφάσισε να μη μιλήσει τελικά.
Οι γονείς της Καρολάιν προσπαθούν να μπουν σε μια κανονική ροή στην καθημερινότητά τους με την εγγονή τους, φροντίζοντας να επισκέπτονται καθημερινά το κοιμητήριο όπου έχει ταφεί η κόρη τους.
Όσον αφορά τη δίκη, επιθυμία της μητέρας της Καρολάιν είναι να παραστεί κανονικά στο δικαστήριο προκειμένου να παρακολουθήσει από κοντά την εκδίκαση της υπόθεσης.
Το ντοκιμαντέρ για το έγκλημα στα Γλυκά Νερά προβλήθηκε για πρώτη φορά στη Βρετανία. Η πρεμιέρα του ντοκιμαντέρ «Caroline: The Murder That Fooled the World» (σ.σ. «Καρολάιν: Η δολοφονία που κορόιδεψε τον κόσμο») έγινε στο Channel 5.
Το ντοκιμαντέρ ασχολείται με την έρευνα των αστυνομικών που οδήγησε στο να αποκαλυφθεί η τραγική αλήθεια για την 20χρονη, η οποία βρέθηκε νεκρή στις 11 Μαΐου 2021. Ο σύζυγός της, Μπάμπης Αναγνωστόπουλος, έπαιξε θέατρο για 37 ημέρες και τελικά ομολόγησε πως αυτός έκανε το έγκλημα στα Γλυκά Νερά, σκοτώνοντας την ίδια του τη γυναίκα και μητέρα του παιδιού του, την Καρολάιν.
Δημοσιεύτηκε στην ΟΝ ΤΙΜΕ στις 23 Φεβρουαρίου 2022