H New York Times Co ανακοίνωσε σήμερα πως απέκτησε το Wordle, ένα παιγνίδι λέξεων στο διαδίκτυο, η δημοτικότητα του οποίου έχει αυξηθεί κάθετα προσφάτως, έναντι χαμηλού επταψήφιου χρηματικού ποσού, το οποίο παρέμεινε αδιευκρίνιστο.
Η εξαγορά αυτή θα βοηθήσει τους New York Times να διευρύνουν το ψηφιακό περιεχόμενό τους καθώς προσπαθούν να επιτύχουν τον στόχο τους για 10 εκατ. συνδρομητές μέχρι το 2025.
Αυτό το διαδικτυακό παιγνίδι δίνει στον παίκτη έξι ευκαιρίες για να μαντέψει τη μυστική λέξη με πέντε γράμματα της ημέρας κάνοντας όσο το δυνατόν λιγότερες προσπάθειες.
Το Wordle -που κυκλοφόρησε αρχικά τον Οκτώβριο από τον πρώην μηχανικό λογισμικών της Reddit Τζος Γουόρντλ (Josh Wardle)- θα συνεχίσει να διατίθεται δωρεάν και δεν θα υπάρξουν αλλαγές στους κανόνες του, ανακοίνωσε η NYT.
«Το Wordle θα εντάσσεται τώρα στην καθημερινότητά μας, δίνοντας σε εκατομμύρια επιπλέον ανθρώπους σε όλο τον κόσμο άλλον ένα λόγο για να στραφούν στους The Times για να καλύψουν τις καθημερινές ανάγκες για ειδήσεις και για τη ζωή τους», πρόσθεσε.
Τα παιγνίδια και οι γρίφοι αποτελούν σημαντικό μέρος της στρατηγικής της NYT για να κρατήσει το κοινό προσηλωμένο στις εφαρμογές και τους ιστότοπούς της, καθώς περισσότεροι αναγνώστες χρησιμοποιούν τα κινητά τηλέφωνα και τα τάμπλετ τους για την καθημερινή τους δόση ειδήσεων και ψυχαγωγίας.