Εξαδάκτυλος: Γιατί θα παραμείνουν οι μάσκες στα σχολεία έως το τέλος των μαθημάτων (Βίντεο)

Τι είπε για τη νέα σχολική χρονιά

Δεν αναμένεται να ληφθεί απόφαση που θα αλλάζει το ισχύον καθεστώς όσον αφορά τη χρήση μάσκας στα σχολεία, δηλαδή μαθητές και εκπαιδευτικοί θα συνεχίσουν και μετά από την 1η Ιουνίου να φορούν μάσκες στον χώρο του σχολείου.

 

 

Αυτό δήλωσε μιλώντας στον Antenna ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου και μέλος της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων για τον κοροναϊό, Αθανάσιος Εξαδάκτυλος.

Τι θα συζητηθεί στην επόμενη συνεδρίαση

Μία ημέρα μετά την ανακοίνωση του υπουργού Υγείας, Θάνου Πλεύρη, ότι θα καταργηθεί η υποχρεωτική χρήση μάσκας από την 1η Ιουνίου, ο κ. Εξαδάκτυλος είπε πως στην επόμενη συνεδρίασή της η Επιτροπή θα συζητήσει το τι θα ισχύσει στα σχολεία.

Ο κ. Εξαδάκτυλος είπε πως αν αποφασιστεί άρση της υποχρεωτικότητας χρήσης μάσκας στα σχολεία, θα εφαρμοστεί άμεσα και «αυτό είναι κάτι που δεν το θέλουμε.

Έχω εντύπωση πως δεν θα υπάρξει αλλαγή για τα σχολεία γιατί είναι λίγες οι ημέρες μέχρι να τελειώσουν τα μαθήματα».

Όσον αφορά το παράδοξο ότι τα παιδιά θα πρέπει να φορούν μάσκες στο σχολείο, ενώ σε κάθε άλλη έκφανση της καθημερινότητας τους πχ. στο σούπερ μάρκετ ή σε ένα μαγαζί εστίασης, θα πηγαίνουν χωρίς μάσκα, ο Πρόεδρος του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου είπε πως «αυτές είναι προαιρετικές δραστηριότητες , ενώ το σχολείο είναι υποχρεωτική δραστηριότητα».

Γιάτι «πέφτουν» μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου οι μάσκες

Στην ερώτηση γιατί το μέτρο της μη υποχρεωτικής χρήσης μάσκας έχει ισχύ μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου, είπε πως «τα προηγούμενα δύο χρόνια είδαμε ότι τα φθινοπωρινά κύματα της πανδημίας εμφανίζονταν στις αρχές με μέσα Οκτωβρίου, άρα η διασπορά γινόταν τον Σεπτέμβριο και αν θέλουμε να δράσουμε αποτρεπτικά, θα πρέπει τότε να δούμε την κατάσταση».

«Μέχρι τότε θα έχουμε περισσότερα δεδομένα και για τα εμβόλια και τις δόσεις. Περιμένουμε και ίσως έχουμε κάποιο ενισχυμένο εμβόλιο, αλλά δεν είναι σίγουρο δυστυχώς, αν και όλοι θα το θέλαμε», κατέληξε ο κ. Εξαδάκτυλος.

Δείτε βίντεο: