Quantcast

Ζάκερμπεργκ: Τα νέα προϊόντα του Metaverse και το στοίχημα των 10 δισ.

Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ έχει στρέψει την προσοχή του αλλά και της εταιρείας του στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών που θα χρησιμοποιούνται στους κόσμους εικονικής πραγματικότητας

Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ έχει στρέψει την προσοχή του αλλά και της εταιρείας του στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών που θα χρησιμοποιούνται στους κόσμους εικονικής πραγματικότητας οι οποίοι όπως ο ίδιος υποστηρίζει θα αντικαταστήσουν σύντομα τον κυβερνοχώρο με πρώτο και καλύτερο φυσικά το Metaverse.

Η Metα, η μητρική εταιρεία των Facebook, Instagram και WhatsApp, επενδύει τεράστια ποσά στην ανάπτυξη τεχνολογιών εικονικής πραγματικότητας. Μόνο για το 2022 το ποσό που θα ξοδέψει στον τομέα του Virtual Reality η Metα αγγίζει τα 10 δισ. δολάρια.

Απαραίτητες για την είσοδο στους εικονικούς κόσμους είναι φυσικά οι «μάσκες» VR με τη βιομηχανία της τεχνολογίας να δίνει αγώνα δρόμου για την κατασκευή μασκών και γενικότερα συστημάτων εικονικής πραγματικότητας που θα είναι ολοένα και πιο άνετα στη χρήση και ταυτόχρονα ολοένα και πιο προηγμένα ώστε να αισθάνεται ο χρήστης ότι βρίσκεται σε ένα φυσικό και όχι εικονικό περιβάλλον.

 

 

Η Metα κυριαρχεί σε αυτόν τον τομέα με την μάσκα της Quest 2 να έχει μερίδιο αγοράς 78% στις πωλήσεις του 2021 σε παγκόσμιο επίπεδο. Όμως η αγορά του VR βρίσκεται ακόμη σε βρεφικό στάδιο και είναι αρκετοί εκείνοι που αμφισβητούν ότι μπορεί η τεχνολογία εικονικής πραγματικότητας να αντικαταστήσει τον κυβερνοχώρο σε σύντομο χρονικό διάστημα. Παρόλα αυτά ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ έχει διακηρύξει ότι το μέλλον βρίσκεται σε εικονικούς κόσμους και προσπαθεί να αποκτήσει κυριαρχία στο Metaverse παρόμοια με αυτή που έχουν οι πλατφόρμες του στα social media.

Στο πλαίσιο αυτό το αφεντικό της Metα έκανε ο ίδιος παρουσίαση διαφόρων κασκών εικονικής αλλά και επαυξημένης πραγματικότητας που αναπτύσσει η εταιρεία.

«Η Meta αναπτύσσει οθόνες εικονικής πραγματικότητας επόμενης γενιάς που έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν μια αρκετά ρεαλιστική εμπειρία ώστε οι χρήστες να νιώθουν ότι βρίσκονται στο ίδιο δωμάτιο με άλλους εικονικούς ανθρώπους, είπε ο Ζάκερμπεργκ κατά τη διάρκεια της επίδειξής του. «Οι τρέχουσες οθόνες έχουν χαμηλή ανάλυση, τεχνουργήματα παραμόρφωσης της οθόνης και δεν μπορούν να φορεθούν για μεγάλες χρονικές περιόδους. Ωστόσο, δεν πρόκειται να περάσει πολύς καιρός για να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε σκηνές με απόλυτη πιστότητα», δήλωσε ο Ζάκερμπεργκ σε συνομιλία με τα μέσα ενημέρωσης σχετικά με τις προσπάθειες εικονικής πραγματικότητας της εταιρείας. «Μόνο αντί να τα κοιτάξεις στην οθόνη, θα νιώσεις σαν να είσαι εκεί».