Η Yahoo σχεδιάζει να απολύσει άνω του 20% του συνόλου του εργατικού της δυναμικού ως μέρος μιας γενικής αναδιάρθρωσης του κλάδου διαφημιστικής τεχνολογίας της, όπως ανέφεραν επιτελικά στελέχη της στον ιστότοπο Axios. Οι περικοπές θα επηρεάσουν αριθμό μεγαλύτερο από το 50% των εργαζόμενων στον κλάδο διαφημίσεων της εταιρείας, δηλ. περισσόερους από 1.600 ανθρώπους.
Οι αλλαγές σηματοδοτούν ένα τέλος στην πολύχρονη προσπάθεια της Yahoo να ανταγωνιστεί ευθέως με τις Google και Meta για την κυριαρχία στο πεδίο της διαδικτυακής διαφήμισης.
Σε συνέντευξή του, ο CEO της Yahoo, Jim Lanzone, ανέφερε ότι οι απολύσεις δεν αφορούν χρηματοοικονομικές δυσκολίες, αλλά περισσότερο στρατηγικές αλλαγές στον διαφημιστικό βραχίονα Yahoo for Business, ο οποίος σήμερα δεν είναι κερδοφόρος.
Οι απολύσεις θα ενισχύσουν τη γενική κερδοφορία του ομίλου, επιτρέποντας στη Yahoo να επενδύσει επιθετικά σε άλλα τμήματα δραστηριότητάς της.
Η Yahoo ως οργανισμός είναι συνολικά κερδοφόρα, με έσοδα περί τα 8 δισ. δολ. ετησίως, σύμφωνα με την Axios.
Yahoo και AOL αποκτήθηκαν από την Apollo, εταιρεία ιδιωτικών επιχειρηματικών κεφαλαίων, έναντι 5 δισ. δολ., που την αγόρασε από τη Verizon το 2021. Η Apollo μετονόμασε τη νέα ενιαία εταιρεία σε Yahoo και προσέλαβε τον Lanzone για να την “τρέξει”.