Quantcast

TikTok: Σε δοκιμές για μεγάλη στροφή στο gaming

Η ByteDance, η κινεζική εταιρεία πίσω από το TikTok, ξεκίνησε ήδη δοκιμές στο Βιετνάμ, αναφέρει το Reuters επικαλούμενο τέσσερις πηγές που δεν κατονομάζονται

Εμπλουτισμό της πλατφόρμας του με βιντεοπαιχνίδια ετοιμάζει το TikTok, ακολουθώντας το παράδειγμα του Facebook και της Netflix σε μια προσπάθεια για αύξηση των διαφημιστικών εσόδων.

Η ByteDance, η κινεζική εταιρεία πίσω από το TikTok, ξεκίνησε ήδη δοκιμές στο Βιετνάμ, αναφέρει το Reuters επικαλούμενο τέσσερις πηγές που δεν κατονομάζονται.

Εκτός από διαφημιστικά έσοδα, η επέκταση στο gaming θα μπορούσε να αυξήσει τον χρόνο που περνούν οι χρήστες στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, μια από τις δημοφιλέστερες του κόσμου με περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες το μήνα.

Δεδομένου ότι το 70% των κατοίκων του Βιετνάμ είναι κάτω των 35 ετών και έχουν μεγάλη εξοικείωση με την τεχνολογία, η χώρα είναι ιδιαίτερα ελκυστική αγορά για εταιρείες κοινωνικής δικτύωσης όπως η ByteDance, η Meta Platforms και η Google.

Το πρόγραμμα θα επεκταθεί σε άλλες χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας, πιθανώς από το τρίτο τρίμηνο, και αργότερα σε άλλες αγορές, είπαν οι πηγές του Reuters.

Εκπρόσωπος του TikTok επιβεβαίωσε ότι η πλατφόρμα δοκιμάζει παιχνίδια γραμμένα σε HTML5, γνωστά και ως minigame, τα οποία θα προσφέρει σε συνεργασία με δημιουργούς λογισμικού και εταιρείες βιντεοπαιχνιδιών όπως η Zynga, η οποία έγινε γνωστή για το παιχνίδι Farmville στο Facebook.

Το TikTok είναι σήμερα διαθέσιμο μόνο εκτός Κίνας. Οι χρήστες της κινεζικής βερσιόν, η οποία ονομάζεται Douyin, μπορούν ήδη να παίζουν παιχνίδια εντός της εφαρμογής από το 2019.

Ακόμα και χωρίς τα παιχνίδια, τα οικονομικά του TikTok παρουσιάζουν θεαματική άνοδο. Τα έσοδα από διαφημίσεις αναμένεται να τριπλασιαστούν φέτος σε πάνω από 11 δισ. δολάρια, ποσό μεγαλύτερο από τις αθροιστικές πωλήσεις της Twitter Inc. και της Snap Inc