Quantcast

Υποψήφιος στον νομό Λαρίσης θα είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης – Οργώνει το 75% της επικράτειας και με θετικό προγραμματικό λόγο

Στενοί συνεργάτες του Κυριάκου Μητσοτάκη επιμένουν πως το πλαίσιο της προεκλογικής καμπάνιας του πρωθυπουργού θα είναι ο θετικός προγραμματικός λόγος

Πρόσωπα που συνδιαμορφώνουν τον «γαλάζιο» προγραμματισμό προϊδεάζουν για τις ευδιάκριτες αλλαγές στην προεκλογική στρατηγική της ΝΔ αμέσως μετά την προκήρυξη των εκλογών.

Έως τότε ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναμένεται να επισκεφθεί Λάρισα και Γρεβενά την επόμενη εβδομάδα και συγκεκριμένα από τις 23 του μήνα έως και την Καθαρά Δευτέρα, ενώ αρχές Μαρτίου θα μεταβεί στη Λαμία. Ενδιαμέσως θα περιοδεύσει σε δήμους εντός της Αττικής, με την προτεραιότητα να δίδεται στα δυτικά και τα νότια της Β΄ Αθηνών και συγκεκριμένα σε Περιστέρι, Ζωγράφου και Καισαριανή.

Ωστόσο, και μετά τη διάλυση της Βουλής, το μοτίβο δεν θα είναι ίδιο. Επιτελικά στελέχη λένε πως ο πρωθυπουργός θα βρίσκεται συνεχώς σε κίνηση με στόχο να καλύψει τα τρία τέταρτα της επικράτειας, τουλάχιστον σε επίπεδο πρωτευουσών των νομών, ωστόσο, το πλαίσιο ομιλιών και συνεντεύξεων Τύπου, που ισχύει προσώρας, θα εγκαταλειφθεί χάριν πιο ευέλικτων δράσεων. «Ο πρωθυπουργός θα πηγαίνει στον κόσμο και όχι το αντίθετο», επισημαίνει με νόημα έτερο κεντρικό στέλεχος της καμπάνιας παραπέμποντας στο σκανδιναβικό μοντέλο με συχνές στάσεις σε περιορισμένα ακροατήρια και σύντομους χαιρετισμούς, όπου οι κύριες προεκλογικές αιχμές και τα διλήμματα μπορούν να κωδικοποιηθούν και να εξατομικευθούν με στόχο την ασφαλέστερη διείσδυση της ΝΔ σε πιο ειδικά κοινά. Είναι δεδομένο πως το βάρος θα πέσει σε περιοχές που χρήζουν για διαφόρους λόγους ειδικής μεταχείρισης. Τέτοιες είναι κατά πληροφορίες το δυτικό τμήμα της Α΄ Θεσσαλονίκης, η Ήπειρος, η Δυτική Μακεδονία και η Θεσσαλία.

Δηλωτικές, εξάλλου, του «γαλάζιου» ενδιαφέροντος για τον αγροτικό κόσμο και τον πρωτογενή τομέα εν γένει είναι και οι πληροφορίες που φέρουν τον κ. Μητσοτάκη να ανακοινώνει σε λίγες ημέρες από τη Λάρισα την υποψηφιότητά του στον συγκεκριμένο νομό μετά τον Έβρο και τον Δυτικό Τομέα της Β’ Αθηνών. Εξάλλου, η «γαλάζια» καμπάνια, συνεπικουρούμενη και από τις πλατφόρμες των social media, αναμένεται να επικεντρωθεί στις γυναίκες, στις οποίες ζητήματα όπως η ακρίβεια, η κατάσταση στην Παιδεία και η ποιότητα των κοινωνικών παροχών έχουν διαφορετικό αντίκτυπο, όπως επίσης στους «νεοεισερχόμενους» ψηφοφόρους, όσο και στην ηλικιακή κατηγορία 25-34, αλλά και στους «λιγότερο προνομιούχους», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε προ ημερών ο πρωθυπουργός.

Στενοί συνεργάτες του Κυριάκου Μητσοτάκη επιμένουν πως το πλαίσιο της προεκλογικής καμπάνιας του πρωθυπουργού θα είναι ο θετικός προγραμματικός λόγος. «Βεβαίως και θα υπογραμμίζονται τα διλήμματα μπρος ή πίσω και Μητσοτάκης ή Τσίπρας, αλλά και το μακρινό, όχι όμως και ανέφικτο, σενάριο της πολιτικής τερατογένεσης, δηλαδή μίας κυβέρνησης ηττημένων ανάμεσα στο δεύτερο, το τρίτο και το τέταρτο κόμμα», σημειώνει το ίδιο πρόσωπο.

Κατά βάση, πάντως, το one man show του Κυριάκου Μητσοτάκη εδράζεται στην αναμέτρηση κυβέρνησης και ΣΥΡΙΖΑ επί πεπραγμένων και προγραμματικών εξαγγελιών, εκεί όπου η Πειραιώς θεωρεί πως η απόσταση των δύο μονομάχων είναι χαώδης.

Τούτο, εξάλλου, καθρεφτίζεται και στην επιλογή του Άκη Σκέρτσου να αποτελέσει το κύριο πρόσωπο της «γαλάζιας» επικοινωνίας, μολονότι, όπως μεταδίδεται, ο υπουργός Επικρατείας θα πλαισιώνεται από μία ισχυρή ομάδα αποτελούμενη κατά περίπτωση και ανάλογα με το θέμα από τον Γιώργο Γεραπετρίτη, τον Νίκο Χαρδαλιά και πιθανώς την Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου, η οποία ήδη σηκώνει μεγάλο επικοινωνιακό βάρος σε επίπεδο Ευρωβουλής.

Δημοσιεύτηκε στην ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ στις 20/2