Η κυβέρνηση κάνει δεύτερες σκέψεις στον τρόπο επιδότησης των αστικών συγκοινωνιών, με το σχέδιο να παρέχεται φθηνότερα η κάρτα των απεριορίστων διαδρομών να παραμένει, ωστόσο στο τραπέζι.
Κύριος στόχος είναι να μειωθεί η χρήση των αυτοκινήτων, άρα και η κατανάλωση καυσίμων και να ενισχυθεί ο οικογενειακός προυπολογισμός.
Ήδη, εργαζόμενοι δηλώνουν στην κάμερα του Star και στον δημοσιογράφο Γιάννη Σωτηρόπουλο, ότι τράβηξαν «χειρόφρενο» στις μετακινήσεις τους με το Ι.Χ. τους και μετακινούνται πλέον στην εργασία τους μόνο με τα ΜΜΜ.
Το παράδειγμα της Γερμανίας με κόστος μόνο 9 ευρώ για τη μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών
Μάλιστα, σύμφωνα με το Star, ένα από τα μέτρα που σχεδιάζει η κυβέρνηση είναι να μειώσει το κόστος απόκτησης της κάρτας απεριορίστων διαδρομών.
Η Γερμανία υιοθέτησε το μέτρο της πώλησης μηνιαίων καρτών για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, αντί μόλις 9 ευρώ για τους τρεις καλοκαιρινούς μήνες, με την επιβατική κίνηση να εκτοξεύεται.
«Μειώθηκε η κίνηση στα αυτοκίνητα γιατί η βενζίνη είχε ανέβει πολύ κι όλη η ενέργεια λόγω του πολέμου. Βοήθησε σε όλους τους κατοίκους στην Γερμανία να κάνουν τις μετακινήσεις τους πολύ πιο φθηνά λόγω της ακρίβειας», δήλωσε στο ρεπορτάζ του Star o Έλληνας εστιάτορας στο Ντίσελντορφ Πέτρος Σιαμίτρας.
Θετικά αποτιμά γενικά το μέτρο και ο μόνιμος κάτοικος Γερμανίας και δημοτικός σύμβουλος στο Μόναχο, Απόστολος Κώτσης, παρότι αυξήθηκαν τα κρούσματα Covid -19: «‘Ηταν ένα μεγάλο κίνητρο για να αφήσουν οι πολίτες τα αυτοκίνητά τους παρκαρισμένα και να χρησιμοποιήσουν τα ΜΜΜ, αυτό ωστόσο είχε και αρνητικές επιπτώσεις με τον κορωνοϊό στους πολίτες».
Ανάκαμψη της επιβατικής κίνησης παρά την πανδημία
Την ανάκαμψη της επιβατικής κίνησης, παρά την πανδημία του κορωνοϊου, επιβεβαιώνουν και τα στοιχεία του ΟΑΣΑ, καθώς υπήρξε άνοδος των εισπράξεων κατά 83% και των επικυρώσεων κατά 58% στο πρώτο εξάμηνο του 2022, έναντι της περυσινής περιόδου.