Στην εκδήλωση της ΜΚΟ ΕΛΙΤΟΥΡ, η πρόεδρος του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου ανέφερε: «Η Ελλάδα έχει όλες τις προδιαγραφές για να αποτελέσει κορυφαίο προορισμό υγείας και ευεξίας και πόλο αντίστοιχων επενδύσεων, ενώ ειδικότερα η περιοχή της Αττικής διαθέτει όλες τις προϋποθέσεις, προκειμένου να αναδειχθεί σε παγκόσμιο hub ιατρικού τουρισμού, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου».
Η κα Γκερέκου, αφού αναφέρθηκε στα σημαντικά επιτεύγματα του ελληνικού τουρισμού το 2022 παρά τις επανειλημμένες κρίσεις, σημείωσε πως το αποτέλεσμα αυτό προήλθε από τη συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για το ολικό rebranding της χώρας και την προώθησή της ως premium, υγειονομικά ασφαλή, πολυνησιακού προορισμού μέσα από πλάνα προβολής με 12μηνη διάρκεια και στοχευμένες καμπάνιες για λιγότερο γνωστούς προορισμούς και ειδικές μορφές τουρισμού.
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στη σημασία του τουρισμού ευεξίας και υγείας, που αποτελεί ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα segments του διεθνούς τουριστικού κλάδου, με ρυθμούς 20-30% κάθε χρόνο. Στο πλαίσιο αυτό, εξέφρασε τη βεβαιότητά της πως «η διεθνής κοινότητα θα “ψηφίσει” Ελλάδα και στον τουρισμό υγείας» εξηγώντας τους λόγους: «Γιατί αποτελεί top of mind προορισμό, για το θαυμάσιο μεσογειακό κλίμα και την ηλιοφάνεια τις περισσότερες μέρες του χρόνου, το πολυδύναμο φυσικό περιβάλλον της, τις εξαιρετικής καθαρότητας θάλασσες, τις εκατοντάδες θερμές και ιαματικές πηγές, την ποικιλόμορφη ενδοχώρα, που προσφέρεται για ήπιες δραστηριότητες κοντά στη φύση, την ελληνική μεσογειακή διατροφή, το τεράστιο απόθεμα υλικής και άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, τις υποδομές προσβάσιμου τουρισμού, αλλά και γιατί αποτελεί ήδη αναπτυσσόμενη αγορά silver tourism».
«Επομένως, η Ελλάδα, η χώρα του ευ ζην, όχι μόνον μπορεί να αναδειχθεί σε ξεχωριστό προορισμό υγείας και ευεξίας, αλλά να αποτελέσει το παγκόσμιο κέντρο ολιστικής θεραπείας και αναζωογόνησης, παγκόσμιο κέντρο αυθεντικής ευζωίας» υπογράμμισε.
Ο ρόλος του ΕΟΤ
Αναφερόμενη στη συμβολή του ΕΟΤ στη συνολική προσπάθεια που συντελείται προς αυτή την κατεύθυνση, η κα Γκερέκου σημείωσε ότι ως η Εθνική Πύλη προώθησης και προβολής της Ελλάδας στη διεθνή τουριστική αγορά, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, έχει θέσει σταθερά στο στόχαστρο των δράσεων του τον άξονα του τουρισμού υγείας και ευεξίας, τόσο προς τις κοντινές αγορές της Ευρώπης και της Νοτιοανατολικής Μεσογείου, όσο και προς τις μακρινές αγορές, όπως της Αμερικής και του Καναδά, στοχεύοντας κυρίως στην ομογένεια.
Τέλος, υπενθύμισε το έργο της ψηφιακής αναβάθμισης του ΕΟΤ, το οποίο θα περιλαμβάνει και πλήρη ψηφιακό χάρτη με όλες τις πληροφορίες για τις εμπειρίες που μπορεί να απολαύσει ο επισκέπτης σε κάθε γωνιά της χώρας και επίκεντρο τις υπηρεσίες υγείας και ευεξίας.