Τι αποκάλυψε μέσω facebook ο Διευθυντής Γραφείου Τύπου της ΝΔ για τους εν λόγω επιχειρηματίες.
Την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά μετά τις επιπτώσεις της πανδημίας επεδίωξε να μεταφέρει στο κομματικό του ακροατήριο ο Αλέξης Τσίπρας κατά την χθεσινή παρουσίαση του σχεδίου του ΣΥΡΙΖΑ για την οικονομία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η παρουσίαση του οικονομικού προγράμματος του ΣΥΡΙΖΑ τρένταρε χθες στο twitter με το hashtag #Νταούλια_2.
Στην παρουσίαση του οικονομικού σχεδιασμού της Κουμουνδούρου, λοιπόν προβλήθηκε βίντεο με με σκοπό να αποτυπωθεί η εικόνα της πραγματικής οικονομίας από τους ανθρώπους του εμπορικού κόμου.
Τα πρόσωπα, ωστόσο που επέλεξε ο ΣΥΡΙΖΑ να δώσουν το στίγμα της αγοράς, είναι αρκετά γνώριμα στην Κουμουνδούρου, αφού αποτελούν μέλη του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Στην αποκάλυψη προχώρησε με ανάρτησή του ο Διευθυντής Γραφείου Τύπου της ΝΔ, Νίκος Ρωμανός, λέγοντας ότι ορισμένοι από τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες που μετέφεραν την αγωνία τους για την επόμενη ημέρα της οικονομίας είναι είτε μέλη του ΣΥΡΙΖΑ ή ήταν υποψήφιοι με το κόμμα στις προηγούμενες αυτοδιοικητικές εκλογές.
Και συγκεκριμένα ανέφερε τα εξής ονόματα:
-Νίκος Ντρέου (κατάστημα ρουχισμού): υποψήφιος με τον δημοτικό συνδυασμό Ανοιχτή Πόλη του ΣΥΡΙΖΑ με επικεφαλής τον Νάσο Ηλιόπουλο
-Κώστας Βλαχόπουλος (Βιοτέχνης): υποψήφιος με τον δημοτικό συνδυασμό Ανοιχτή Πόλη του ΣΥΡΙΖΑ με επικεφαλής τον Νάσο Ηλιόπουλο
-Γιώργος Λελούδας (τουριστικά είδη): υποψήφιος με τον δημοτικό συνδυασμό Ανοιχτή Πόλη του ΣΥΡΙΖΑ με επικεφαλής τον Νάσο Ηλιόπουλο.
-Κλειώ Αγγουράκη (γραφείο εκθέσεων): μέλος ΣΥΡΙΖΑ και αρθρογράφος Podemos.gr
-Γιάννα Κωνσταντίνου (χονδρική ποτά-τρόφιμα): υποψήφια δημοτική Συμβούλος με τον ΣΥΡΙΖΑ στον Αγ. Δημήτριο
«Καλό θα ήταν ο κ. Τσίπρας να δοκιμάσει να μιλήσει και με ανθρώπους της αγοράς εκτός του κομματικού του μηχανισμού», έγραψε χαρακτηριστικά ο κος Ρωμανός.
Δείτε την ανάρτησή του: