Άνοιξε η ΔΟΥ μετά τα 17 κρούσματα κορωνοϊού – Έγιναν τρεις απολυμάνσεις και τεστ σε υπαλλήλους
Επαναλειτούργησε σήμερα η Α' ΔΟΥ Θεσσαλονίκης, τηρώντας πλήρως τους υγειονομικούς κανονισμούς για τα μέτρα προστασίας από τον κορωνοϊό.
Πρόκειται για τη ΔΟΥ που είχε κλείσει λόγω των κρουσμάτων σε υπαλλήλους της.
Οπως διευκρινίζουν…