Quantcast

Εθνική Τράπεζα: Αυξήθηκαν κατά 25% οι ψηφιακές συναλλαγές το 2021

Δυναμική διείσδυση της Εθνικής Τράπεζας στο mobile banking

Δυναμική διείσδυση της Εθνικής Τράπεζας στο mobile banking καταγράφει η συναλλακτική συμπεριφορά των πελατών της, παράλληλα με μια σημαντική αύξηση στη χρήση ψηφιακών δικτύων.

 

 

 

Την ίδια στιγμή, η Τράπεζα, στοχεύοντας στην ικανοποίηση μιας ευρείας γκάμας αποταμιευτικού κοινού που αναζητεί αποδόσεις χωρίς ρίσκο, λανσάρει το νέο επενδυτικό προϊόν «Επενδυτικό Νέας Γενιάς».

Εντάσσονται στο πλαίσιο του 3ετούς ψηφιακού της μετασχηματισμού

Οι πρωτοβουλίες αυτές εντάσσονται στο πλαίσιο του 3ετούς ψηφιακού της μετασχηματισμού, που θα της δώσει προβάδισμα στη νέα digital εποχή, καθώς ήδη είναι σε εξέλιξη ή έχουν ήδη ολοκληρωθεί περισσότερα από 50 μεγάλα έργα.

Με βάση τα στοιχεία του 2021, οι συναλλαγές που έγιναν μέσω ψηφιακών καναλιών αυξήθηκαν κατά 25% και ξεπέρασαν τις 82 εκατομμύρια συναλλαγές. Οι εγγεγραμμένοι χρήστες έφτασαν τα 3,5 εκατομμύρια (ετήσια αύξηση 15%) εκ των οποίων τα 2,4 εκατ. ευρώ είναι ενεργοί (αύξηση ενεργών χρηστών κατά 19%). Επίσης, έγιναν 2,9 εκατομμύρια downloads για τις εφαρμογές της Τράπεζας, σηματοδοτώντας μια αύξηση κατά 31%.

Εκεί που τα νέα είναι εντυπωσιακά είναι στο χώρο του mobile banking, όπου παρατηρήθηκε αύξηση συναλλαγών κατά 68%.

Το στοιχείο αυτό αφενός μεν δίνει στην Εθνική Τράπεζα ένα μερίδιο αγοράς της τάξεως του 32%, αφετέρου, αντανακλά το γεγονός ότι 1 στους 3 από τους ενεργούς χρήστες mobile banking στην ελληνική αγορά, χρησιμοποιεί το mobile app της Εθνικής.

Από τα τελευταία εργαλεία, στο κομμάτι των ψηφιακών πληρωμών είναι το apple pay και αρκετά προγράμματα για επιχειρήσεις. Επίσης, από τις online συναλλαγές που προσελκύουν πολύ το ενδιαφέρον των πελατών, είναι πέραν των κλασικών συναλλαγών, η επικαιροποίηση στοιχείων με πρόσβαση στο taxis (το λεγόμενο KYC) που πραγματικά είναι ένα εργαλείο, γλυτώνοντας χρόνο και γραφειοκρατία για το συναλλακτικό κοινό.

Στην ίδια λογική της αμεσότητας και της ευελιξίας είναι και τα πρώτα βήματα πριν τη σύναψη ενός τράπεζα ασφαλιστικού συμβολαίου.

Ένας σημαντικός αριθμός πελατών ξεκινάει τη διαδικασία, συμπληρώνοντας online το ερωτηματολόγιο που απαιτείται πριν την αγορά ενός προγράμματος bancassurance.

Νέο Επενδυτικό Προϊόν «Επενδυτικό Νέας Γενιάς» από την Εθνική Τράπεζα

Στο μεταξύ, στο τέλος του μήνα αναμένεται η επίσημη έναρξη μιας καινούργιας σειράς επενδυτικών προϊόντων, που ήδη διαθέτει εδώ και λίγες εβδομάδες το δίκτυο. Είναι το νέο δομημένο επενδυτικό προϊόν «Επενδυτικό Νέας Γενιάς» που θα διατίθεται σε περιοδικές εκδόσεις (κάθε δύο εβδομάδες) στοχεύοντας σε υψηλές αποδόσεις σε μια εποχή χαμηλών έως και μηδενικών επιτοκίων.

Απευθύνεται σε όσους δεν θέλουν ρίσκο αλλά επιθυμούν μια εύκολη πρόσβαση σε ξένες αγορές με ταυτόχρονη διασπορά των κεφαλαίων τους και με εγγύηση στο 90% του αρχικού κεφαλαίου.

Ο καταθέτης «κλειδώνει» τα χρήματά του για μια τριετία σε ένα προϊόν του οποίου οι αποδόσεις βασίζονται σε αποδόσεις Α/Κ χωρίς το ίδιο να είναι Αμοιβαίο Κεφάλαιο.

Η τρέχουσα έκδοση που ξεκίνησε στις 19/1/2022 έχει ως υποκείμενο στοιχείο αναφοράς την απόδοση του Α/Κ Δήλος Στρατηγικών Τοποθετήσεων – Μικτό Εξωτερικού της NBG Asset Management.

Ειδικότερα προβλέπονται τα εξής:

  • μερική εγγύηση αρχικού κεφαλαίου στη λήξη 90%
  • συμμετοχή του πελάτη κατά 50% στην αύξηση της τιμής του Α/Κ Δήλος Στρατηγικών Τοποθετήσεων,
  • ελάχιστο ποσό επένδυσης 1.000 ευρώ,
    διάρκεια 3 χρόνια,
  • ισχύει ειδική προσφορά και δεν εισπράττεται προμήθεια διάθεσης έναντι της προβλεπόμενης (1% επί του επενδυόμενου κεφαλαίου),
    δυνατότητα πρόωρης εξόφλησης, οποιαδήποτε στιγμή στη διάρκεια ζωής του προϊόντος.

Ωστόσο, στην περίπτωση αυτή δεν ισχύει η προαναφερόμενη εγγύηση κεφαλαίου.

Πηγή: powergame.gr