«Ο Χριστοφόρος Παπακαλιάτης με μαεστρία καταφέρνει και αφήνει μυστήριο το παρελθόν του Ορέστη, μέχρι που εμφανίζεται η Αλεξάνδρα. Εκείνη νομίζει ότι ο Ορέστης της ανήκει και εμφανίζεται στο νησί για να τον φέρει πίσω», είπε αρχικά για τον ρόλο της και στη συνέχεια αναφέρθηκε στη συνεργασία της με τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη.
«Ο Χριστοφόρος έχει αυτό που έχουν οι μεγάλοι ευφυείς άνθρωποι, οι οποίοι δεν σου μεταδίδουν πόσο ευφυείς είναι. Δεν ήξερα ότι ενώ κάναμε παρέα με τον Χριστόφορο αυτός ερχόταν για να γράψει το ρόλο της Αλεξάνδρας για εμένα!».
Η αγαπημένη ηθοποιός αναφέρθηκε στα κοινωνικά ζητήματα που θίγει η σειρά.
«Το γεγονός ότι χρειάζεται να έρθει ο Χριστοφόρος Παπακαλιάτης με το «Maestro» για να θυμίσει σοβαρά ζητήματα είναι ένα πρόβλημα της κοινωνίας μας. Θα εστίαζα – εκτός από τη ζωή της γυναίκας που κακοποιείται – και στη ζωή εκείνης που είναι μέσα σε ένα γάμο χωρίς να είναι ευτυχισμένη. Στην κοινωνία μας ο γάμος και το παιδί είναι συνυφασμένος με την επιτυχία και έτσι κάνουν παιδιά γυναίκες που δεν θα έπρεπε. Η μεγαλύτερη νεύρωση και δυστυχία ξεκινά από το να προσπαθήσεις να φτάσεις ένα βαθμό ευτυχίας που δεν είναι δικός σου», δήλωσε.
Η Στεφανία Γουλιώτη αποκάλυψε πως ακόμα και σήμερα δεν μπορεί να βγάλει από το μυαλό της τη φωνή της μαμάς της που έλεγε «θα περάσει το τρένο». Όπως είπε η ίδια, «τα παιδιά σκεφτόμαστε πως θα ανέβουμε στα μάτια των γονιών μας», ενώ σκέφτεται συχνά τι θα έκανε τον πατέρα της περήφανο.
«Έκανα θέατρο από παιδί. Όταν σταμάτησα για να δώσω πανελλήνιες εξετάσεις έβλεπα εφιάλτες ότι διέκοπτα παραστάσεις και ανέβαινα εγώ στη σκηνή», είπε.
Τέλος, αναφέρθηκε στον φόβο των ανθρώπων να κλάψουν, αλλά και του να πουν σ ‘αγαπώ.
«Φοβόμαστε να κλάψουμε. Είναι και αυτό μέρος της καταπίεσης που ζούμε. Το ίδιο ισχύει και με το σ’ αγαπώ, νομίζουμε ότι είναι δείγμα αδυναμίας. Προσπαθώ να λέω σ αγαπώ, αλλά έχω κι εγώ όπως οι περισσότεροι θέμα με τη δέσμευση. Μόλις εγκαταλείψεις ένα κομμάτι σου και το παραδώσεις στον άλλον, είσαι μίσος», είπε η ηθοποιός.