Πρόταση για την εξαγορά του τηλεοπτικού σταθμού Open είτε κατέθεσε είτε σκοπεύει να καταθέσει ο ιδιοκτήτης της εταιρείας παραγωγής Barking Well Media, Νίκος Κοκλώνης, που, κατά κοινή παραδοχή, αποφάσισε να μπει δυναμικά στην αγορά της τηλεόρασης.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο γνωστός παραγωγός σε πρόσφατη τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τον ιδιοκτήτη του Open, Ιβάν Σαββίδη, μεταξύ των άλλων, άφησε να εννοηθεί ότι ενδιαφέρεται για την απόκτηση του εν λόγω τηλεοπτικού σταθμού, στην περίπτωση που ο ομογενής επιχειρηματίας (παρά τα περί του αντιθέτου λεγόμενα) έχει αποφασίσει να πουλήσει.
Πρόταση για την εξαγορά του τηλεοπτικού σταθμού Open είτε κατέθεσε είτε σκοπεύει να καταθέσει ο ιδιοκτήτης της εταιρείας παραγωγής Barking Well Media, Νίκος Κοκλώνης, που, κατά κοινή παραδοχή, αποφάσισε να μπει δυναμικά στην αγορά της τηλεόρασης.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο γνωστός παραγωγός σε πρόσφατη τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τον ιδιοκτήτη του Open, Ιβάν Σαββίδη, μεταξύ των άλλων, άφησε να εννοηθεί ότι ενδιαφέρεται για την απόκτηση του εν λόγω τηλεοπτικού σταθμού, στην περίπτωση που ο ομογενής επιχειρηματίας (παρά τα περί του αντιθέτου λεγόμενα) έχει αποφασίσει να πουλήσει.
Αντίστοιχο ενδιαφέρον είχε εκδηλώσει, σύμφωνα με τις ίδιες καλά ενημερωμένες πηγές, και κατά το πρόσφατο παρελθόν ο Κοκλώνης, χωρίς ωστόσο να έχει θετική εξέλιξη η κρούση που έκανε, αφού ο Ιβάν δεν έδειχνε (τότε) διατεθειμένος να αποεπενδύσει από τα Μedia. Εσχάτως, τα δεδομένα έχουν αλλάξει και αυτό φαίνεται και από τη διάθεση που υπάρχει από την πλευρά Σαββίδη να μη ρίξει άλλα χρήματα σε Open και sites. Η εντολή που έχει δοθεί προς τους διοικούντες το κανάλι είναι να μην ξοδευτούν περισσότερα από 13 εκατ. ευρώ τη νέα τηλεοπτική σεζόν.
Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που άρχισε να αποδεκατίζεται στην κυριολεξία το κανάλι, με τον Χρήστο Παναγιωτόπουλο να εξελίσσεται σε σωτήρα, αφού το στοίχημα θα κριθεί από τις επιδόσεις του ενημερωτικού τομέα, με δεδομένο ότι δεν θα υπάρχουν ούτε μυθοπλασία ούτε shows. Πάντως, εκτός από το Open, ο Νίκος Κοκλώνης δείχνει να ενδιαφέρεται (γενικώς) για την απόκτηση τηλεοπτικής συχνότητας. Στην περίπτωση που η κυβέρνηση προκηρύξει τις θεματικές άδειες, εκτιμάται πως θα είναι ένας από τους βασικούς ενδιαφερόμενους.
Στο μεταξύ, η Barking Well Media καλωσορίζει τον Θανάση Ανδρεούλη, που εντάσσεται στο στελεχικό δυναμικό της, στη θέση του Chief Financial Officer. Ο συγκεκριμένος είναι από τα πιο έμπειρα στελέχη στην ελληνική αγορά, έχοντας διατελέσει επί σειράν ετών οικονομικός διευθυντής και στη συνέχεια διευθύνων σύμβουλος κατά την πρώτη περίοδο του Mega.
Πηγή: media.gr