Quantcast

Μπέλα & Τζίτζι Χαντίντ: Ποζάρουν γυμνές στη νέα καμπάνια του οίκου Versace

Ο σχεδιαστής, που κατάφερε να παντρέψει τη σεξουαλικότητα με τον αισθησιασμό με έναν μοναδικό τρόπο για τα μέχρι τότε δεδομένα της μόδας, θεωρείται υπεύθυνος για τη δημιουργία του πληθωρικού κόσμου των σούπερμοντελ

Ο εμβληματικός οίκος Versace με το χαρακτηριστικό ορόσημο της Μέδουσας φέρει μία μακρά ιστορία γεμάτη πρωτοποριακές συλλογέςευρηματικές καμπάνιες και μεγάλες δόσεις glam αισθητικής. Υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Gianni Versace, γενάρχη του οίκου και «βασιλιά της μόδας» που δολοφονήθηκε στο Μαϊάμι τον Ιούλιο του 1977, γνώρισε μεγάλη απήχηση και κατάφερε να αναδειχθεί σε έναν από τους πιο πολυτελείς και εκρηκτικούς οίκους των 80s και των 90s.

Ο σχεδιαστής, που κατάφερε να παντρέψει τη σεξουαλικότητα με τον αισθησιασμό με έναν μοναδικό τρόπο για τα μέχρι τότε δεδομένα της μόδας, θεωρείται υπεύθυνος για τη δημιουργία του πληθωρικού κόσμου των σούπερμοντελ.

Χάρη στο ανεπανάληπτο ταλέντο και το επιχειρηματικό του μαυλό αντιλήφθηκε από νωρίς τη δύναμη της εικόνας, πραγματοποιώντας μία σειρά από σπουδαίες συνεργασίες και καμπάνιες με θρυλικούς φωτογράφους της εποχής του, μεταξύ των οποίων ο Richard Avedon, ο Helmut Newton και ο Steven Meisel.

 

Μία από τις λήψεις που έχει καταφέρει να μείνει χαραγμένη στο βιβλίο με τις πιο εντυπωσιακές καμπάνιες πραγματοποιήθηκε το 1995, στο πλαίσιο της παρουσίασης της τότε home συλλογής του. O Sylvester Stallone ή αλλιώς Sly και η Claudia Schiffer πόζαραν γυμνοί με αντικείμενα της συλλογής στα επίμαχα σημεία τους, μπροστά από τον φακό του κορυφαίου Αμερικανού φωτογράφου, Richard Avedon, αναπαριστώντας τον Αδάμ και την Έυα.

 

Σήμερα, 27 χρόνια μετά η Donatella Versace, η οποία ανέλαβε τη διεύθυνση του ιταλικού οίκου μετά τη δολοφονία του αδερφού της, επιστρέφει με μία φωτογραφία που αντλεί έμπνευση από την εμβληματική λήψη του 1995 και απεικονίζει της αδερφές Hadid γυμνές. Ωστόσο αυτή τη φορά αντί για είδη σπιτιού χρησιμοποιήθηκαν τσάντες από την ανοιξιάτικη 2022 συλλογή του οίκου. Η Gigi και η Bella αποτελούν τα πρόσωπα της ανοιξιάτικης καμπάνιας του οίκου, η οποία δίνει έμφαση στο θεσμό της οικογένειας, όπως ανακοίνωσε η Donatella σε παλαιότερη ανάρτησή της τον Ιανουάριο, και απαθανατίζονται από τον φακό του φωτογραφικού διδύμου Mert Alas and Marcus Piggott σε ένα σκηνικό με αναφορές από τον Κήπο της Εδέμ και το προπατορικό αμάρτημα.

 

 

Σαν αιθέριες θεότητες, όπως αναφέρει και η Donatella στο caption της φωτογραφίας της: «Οι Versace θεότητές μου», με λιτά μακριά μαλλιά που παραπέμπουν στην πανέμορφη «Αφροδίτη» του Σάντρο Μποτιτσέλι, φορούν κοσμήματα με το σήμα ορόσημο του brand – τη μυθολογική Μέδουσα. Η Bella ποζάρει με ένα φίδι τυλιγμένο στο αριστερό της πόδι, ενώ και οι δύο αδερφές κρατούν ένα κατακόκκινο μήλο.

Το supermodel των 90s, Claudia Schiffer, θέλησε να εκφράσει τον ενθουσιασμό και τη νοσταλγία της μέσα από μία ανάρτηση: «Οι καμπάνιες της Versace τώρα και τότε, κάποια πράγματα είναι διαχρονικά. Αγαπώ αυτή τη λήψη τόσο πολύ!», αναφέρει στην περιγραφή.