ΔΥΠΑ – ΙΝΣΕΤΕ: Ημέρες καριέρας από 12 ξενοδοχειακούς ομίλους

Στην Αθήνα και σε πέντε μεγάλες πόλεις της Περιφέρειας, για τουριστικά επαγγέλματα

Δώδεκα από τους μεγαλύτερους ξενοδοχειακούς ομίλους που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και το εξωτερικό συμμετείχαν στις «Ημέρες Καριέρας» που συνδιοργάνωσαν το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) και το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ). Οι «Ημέρες Καριέρας» πραγματοποιήθηκαν σε έξι Πειραματικές Επαγγελματικές Σχολές Μαθητείας της ΔΥΠΑ στην Αθήνα και σε πέντε μεγάλες πόλεις της Περιφέρειας, για τουριστικά επαγγέλματα.

 

Για τις «Ημέρες Καριέρας» εκδήλωσαν ενδιαφέρον και συμμετείχαν οι όμιλοι Atlantica Hotels & Resorts, Grecotel Hotels & Resorts, Aldemar Hotels, Aquila Hotels & Resorts, Phaea Resorts & Hotels, Agapi Beach, Teight Hotel, Mitsis Hotels, Nana Golden Beach Hotel, Atrium Platinum Luxury Resort Hotel & Spa, Elysion, Heliotrope, Porto Plomari και Sani/IKOS Group.

Οι «Ημέρες Καριέρας» πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του έργου «Πρόγραμμα Μάθησης σε Εργασιακό Χώρο», που υλοποιείται ήδη από τον Ιούλιο του 2022, με τη συνεργασία του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, της ΔΥΠΑ και του ΙΝΣΕΤΕ και σκοπό είχαν τη διασύνδεση των μαθητευόμενων των Π.ΕΠΑ.Σ. με διακεκριμένες επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου (ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων), σε τρεις τομείς απασχόλησης.

Οι μαθητευόμενοι των Πειραματικών ΕΠΑ.Σ. είχαν την ευκαιρία της διά ζώσης προσωπικής συνέντευξης με τους εκπροσώπους των ξενοδοχειακών ομίλων, ώστε να διεκδικήσουν μια θέση εργασίας σε ορισμένα από τα μεγαλύτερα ξενοδοχεία της χώρας.

Παράλληλα με τις «Ημέρες Καριέρας», στελέχη του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου και του ΙΝΣΕΤΕ πραγματοποίησαν σεμινάρια Εκπαίδευσης Καθηγητών – Train the Teacher- στους καθηγητές των μαθητευομένων των Πειραματικών Σχολών. Μέσα από τα διαδραστικά αυτά σεμινάρια, οι διδάσκοντες έλυσαν απορίες αναφορικά με τη λειτουργία της διττής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, αναγνώρισαν τη συμβολή του εκπαιδευτικού αυτού μοντέλου, ενώ συμπλήρωσαν γνώσεις σχετικές με βέλτιστες εκπαιδευτικές μεθόδους, αλλά και τον τρόπο παροχής κινήτρων στους μαθητευομένους.