Quantcast

Σαντορίνη – Στους Γάλλους τα «ρίχνει» ο υπεύθυνος του γραφείου ενοικιαζόμενων ΙΧ: «Φούσκωσαν τα πράγματα»

Τι ισχυρίζεται ο ιδιοκτήτης του γραφείου

Τη δικιά τους οπτική στην υπόθεση με τον «χρυσοπληρωμένο» συμπλέκτη στη Σαντορίνη δίνουν οι υπεύθυνοι του γραφείου ενοικιαζόμενων ΙΧ.

 

 

Σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr, οι υπεύθυνοι διαψεύδουν τις κατηγορίες για υπερχρέωση λόγω συμπλέκτη.

Υπενθυμίζεται ότι έχει προηγηθεί μήνυση των Γάλλων τουριστών, στην οποία κατήγγγειλαν πως κλήθηκαν να πληρώσουν 5.000 ευρώ για μια ζημιά.

Τι ισχυρίζεται ο ιδιοκτήτης του γραφείου

Ο ιδιοκτήτης του γραφείου ισχυρίζεται, ειδικότερα, ότι η ζημιά στο IX δεν αφορούσε τον συμπλέκτη αλλά τα κάρτερ λαδιού σε Nissan Micra του 2019 και πως το ζευγάρι των Γάλλων τουριστών «τα φούσκωσε» διότι δεν ήθελε να πληρώσει.

Υποστηρίζει δε ότι οι Γάλλοι τουρίστες, πιθανόν, έβαλαν το αυτοκίνητο σε κάποιο πάρκινγκ με αποτέλεσμα «να βρει από κάτω» και να αρχίσει να χάνει λάδια. «Μπήκαν μέσα σε πάρκινγκ και εκεί πρέπει να έσπασαν τα κάρτερ λαδιού» λέει.

Ισχυρίζεται ακόμη ότι δεν κινήθηκαν προς το μέρος των τουριστών πέντε άτομα από το γραφείο, για να τους αναγκάσουν να πληρώσουν, όπως υποστηρίζουν οι Γάλλοι στη μήνυσή τους.

«Πώς γίνεται να μας πλήρωσαν κανονικά για τη ζημιά που τους είπαμε και εκείνοι να μην πήγαν στο τοπικό αστυνομικό τμήμα για να καταγγείλουν ότι τους κλέψαμε αλλά να το κάνουν κατά την επιστροφή τους στην Αθήνα;» διερωτάται την ίδια στιγμή ο υπεύθυνος του γραφείου ενοικιαζόμενων ΙΧ.

Τι λέει για τις αποδείξεις που τους «έκοψε»

Στο ερώτημα αν έκοψε απόδειξή ή τιμολόγιο στους δυο Γάλλους τουρίστες για τις τρεις χρεώσεις που εμφανίζονται στις πιστωτικές τους κάρτες, ύψους 5.400 ευρώ, ο ιδιοκτήτης του γραφείου λέει στο protothema.gr πως αυτό δεν είναι απαραίτητο και ότι τα χρήματα μεταφέρθηκαν αμέσως από τον λογαριασμό της εταιρείας του στο συνεργείο για να αποκατασταθεί η ζημιά στο ενοικιαζόμενο όχημα. Επιπλέον, υποστηρίζει ότι έχουν κοπεί τα σχετικά τιμολόγια, όμως δεν θέλει να τα δημοσιεύσει προτού γίνει το δικαστήριο.

Η νεότερη εξέλιξη που προστίθεται στο παζλ της υπερχρέωσης θέλει την καταγγελία των Γάλλων να φτάνει στην Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού Κυκλάδων, η οποία – με τη σειρά της – ζήτησε από την επιχείρηση ενοικιαζόμενων οχημάτων γραπτές εξηγήσεις.

Οι υπεύθυνοι του γραφείου, στους οποίους έχει υποβληθεί μήνυση από τους τουρίστες, έχουν προχωρήσει στη διατύπωση των δικών τους εξηγήσεων, οπότε το «σίριαλ» με το πρόβλημα στον συμπλέκτη και την υπερχρέωση στις πιστωτικές κάρτες θα έχει και συνέχεια.

Στη μήνυσή τους, υπενθυμίζεται ότι, οι Γάλλοι κατηγορούν τους υπεύθυνους της εταιρείας για εκβιαστικές μεθόδους προκειμένου οι τελευταίοι να αποσπάσουν το επιδιωκόμενο υψηλό ποσό. Εγκαλούν, δε, το πρακτορείο για απάτη καθώς υποστηρίζουν ότι ξαφνικά επήλθε η ακινησία στο αυτοκίνητο κι ύστερα από τηλεφώνημα στο γραφείο ενοικιαζόμενων ΙΧ οι ξένοι έμαθαν για τη ζημιά στον συμπλέκτη.

Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο που ανακύπτει από τη μηνυτήρια αναφορά είναι ότι αφού οι τουρίστες άφησαν το παλαιό προβληματικό όχημα Nissan Micra και παρέλαβαν ένα νέο, από την εταιρεία, μάρκας KIA, φοβισμένοι κι έχοντας μιλήσει με γονείς και δικηγόρους άφησαν νωρίτερα από την προβλεπόμενη ημερομηνία το ΙΧ με τον «χρυσό» συμπλέκτη, καθώς ετοιμάζονταν να καταγγείλουν σε αστυνομικό τμήμα της Αθήνας το περιστατικό.

«Αφού φύγαμε με το νέο αυτοκίνητο, αλλάξαμε αμέσως ξενοδοχείο, χωρίς να τους ενημερώσουμε, αφήνοντας το αυτοκίνητο, στο αεροδρόμιο», αναφέρουν ειδικότερα στη μήνυσή τους οι Γάλλοι.

Οι αποδείξεις

Τα αποδεικτικά των πληρωμών στα οποία αναγκάστηκαν να προχωρήσουν οι δυο νεαροί έχει δημοσιεύσει το protothema.gr.

Πρόκειται για τρεις ξεχωριστές χρεώσεις σε δυο πιστωτικές κάρτες. Η πρώτη χρέωση είναι αξίας 2.000 ευρώ, η δεύτερη 600 ευρώ και η τρίτη χρέωση είναι αξίας 2.800 ευρώ.

Η πρώτη χρέωση έγινε στις 17 Ιουνίου και οι άλλες δυο την επόμενη μέρα. Αφορούν, σύμφωνα με τις εξηγήσεις που έδωσαν οι υπεύθυνοι του γραφείου ενοικίασης ΙΧ, τη «ζημιά» στον συμπλέκτη ενός Nissan Micra, το οποίο είχε νοικιάσει το ζευγάρι των Γάλλων τουριστών για ολιγοήμερες διακοπές στη Σαντορίνη.

Το χρονικό της υπόθεσης

Το ζευγάρι Γάλλων, που εκκίνησε νομικές διαδικασίες υπέβαλε μήνυση προς τον ιδιοκτήτη και νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρείας ενοικιαζόμενων οχημάτων στη Σαντορίνη, όπως και κατά υπαλλήλων του γραφείου.

Όπως υποστηρίζουν οι Γάλλοι στη μήνυση, όλα ξεκίνησαν στις 14 Ιουνίου οπότε και μετέβησαν στη Σαντορίνη για διακοπές. Το μεσημέρι της ίδιας ημέρας αποφάσισαν να νοικιάσουν αυτοκίνητο από πρακτορείο που βρισκόταν στο λιμάνι. Για το όχημα μάρκας NISSAN κλήθηκαν αρχικά να καταβάλλουν 160 ευρώ σε μετρητά αφότου τους παραδώθηκαν τα κλειδιά.

Στη συνέχεια, κατευθύνθηκαν προς το ξενοδοχείο που απέχει 10 χλμ από το πρακτορείο, το σημείο παραλαβής δηλαδή του αυτοκινήτου. Τρεις μόλις ώρες αφότου οι Γάλλοι παρέλαβαν το όχημα, αυτό σταμάτησε να κινείται, γεγονός που διαπίστωσαν οι τουρίστες έξω από σούπερ μάρκετ.

Τότε, ανήσυχοι, οι Γάλλοι έσπευσαν να καλέσουν τους αρμοδίους για να αναφέρουν το συμβάν και έλαβαν την απάντηση για το πρόβλημα στον συμπλέκτη.

«Ήρθαν στο σημείο όπου βρισκόμασταν πέντε άτομα (μαζί με το αφεντικό), όπου μας υποχρέωσαν να τους ακολουθήσουμε στο λιμάνι και ειδικότερα στο κατάστημα από το οποίο παραλάβαμε το αυτοκίνητο, λέγοντάς μας ότι πρέπει να πληρώσουμε το ποσό των 5.000€ για τη ζημιά! Εμείς σαστίσαμε τότε και το αφεντικό μας απείλησε ότι αν δεν πληρώσουμε δεν θα φύγουμε από το νησί, ότι ξέρουν το ξενοδοχείο στο οποίο διαμέναμε και ότι αν δεν τους καταβάλλουμε τα χρήματα θα ”πάθουμε μεγάλο κακό”» ισχυρίζονται οι Γάλλοι μέσα από τη μήνυσή τους στην οποία καταγγέλουν πολιτική απειλών.

Περιγράφοντας τα αισθήματα που επικράτησαν κατά τη στιχομυθία με τους υπεύθυνους, στην οποία ανακοινώθηκε το απροσδόκητα υψηλό ποσό, αναφέρουν τα εξής: «Εμείς τρομάξαμε και φοβηθήκαμε πάρα πολύ, καθώς είχαμε γύρω μας πέντε άτομα τα οποία μας είχαν περικυκλώσει και μας έλεγαν ότι έπρεπε να πληρώσουμε διότι δεν είχαμε άλλη επιλογή! Τότε τους δώσαμε δύο πιστωτικές κάρτες, μία του καθενός από εμάς και το αφεντικό έκανε διάφορες χρεώσεις μέχρι να συμπληρωθεί το ποσό και τελικά η πρώτη από εμάς χρεώθηκε το ποσό των 2.000€ και ο δεύτερος από εμάς το ποσό των 3.400€. Κατόπιν μας αντάλλαξαν το αυτοκίνητο με ένα άλλο μάρκας KIA, χρώματος άσπρου του οποίου η ημερομηνία επιστροφής ήτανε στις 16/6/2022»…

Οι Γάλλοι υποστηρίζουν, στο ίδιο κείμενο καταγγελίας, ότι αρχικά φοβήθηκαν να αναφέρουν το συμβάν στην τοπική αστυνομία. Αποφάσισαν να κινηθούν νομικά όταν επικοινώνησαν με τους γονείς τους και εκείνοι με τη σειρά τους μίλησαν με δικηγόρο και έδωσαν στους νεαρούς τη συμβουλή να καταγγείλουν το περιστατικό σε αστυνομικό τμήμα της Αθήνας. Η μήνυση κατατέθηκε τελικά το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Α.Τ Ακροπόλεως.