Quantcast

Κέρκυρα: Συνεχίζονται οι έρευνες για τον εντοπισμό των 10 αγνοουμένων στο φλεγόμενο πλοίο

Άνδρες του πυροσβεστικού σώματος και της ΕΜΑΚ ελέγχουν όλα τα ασφαλή σημεία του πλοίου

Στο κόκκινο βρίσκεται η αγωνία για τους δέκα αγνοούμενους στο φλεγόμενο πλοίο στην Κέρκυρα.

 

 

 

Χθες, το πρωί η είδηση ότι βρέθηκε ζωντανός ένας από τους αγνοούμενους αναπτέρωσε τις ελπίδες των συγγενών των υπολοίπων επιβατών που δεν έχουν δώσει σημάδια ζωής.

Οι έρευνες

Οι έρευνες συνεχίστηκαν καθ΄ όλη τη διάρκεια της χθεσινής ημέρας, αλλά χθες το απόγευμα, όλοι πάγωσαν μόλις έγινε γνωστό ότι εντοπίστηκε απανθρακωμένη σορός στο φλεγόμενο πλοίο.

Όπως μάλιστα ανακοινώθηκε αργότερα, η σορός ανήκει σε Έλληνα.

Πρόκειται για 58χρονο οδηγό φορτηγού, η σορός του οποίου αναγνωρίσθηκε από τους οικείους του. Ο ίδιος εντοπίστηκε στο γκαράζ 2 του φλεγόμενου Euroferry Olympia.

Σύμφωνα με πληροφορίες του MEGA, τον άτυχο άνδρα αναγνώρισε ο γιος του από ένα μενταγιόν και ένα τατουάζ που έφερε στο σώμα του.

Συνεχίζονται οι έρευνες και για τους υπόλοιπους αγνοούμενους

Στο μεταξύ, στο πλοίο οι έρευνες συνεχίζονται από εξειδικευμένα συνεργεία για τον εντοπισμό των υπολοίπων 10 αγνοουμένων. Αξίζει να σημειωθεί ότι 21χρονος που είχε εντοπιστεί χθες το πρωί ζωντανός, δήλωσε ότι άκουσε φωνές από τους άλλους αγνοούμενους, οι οποίοι πλέον συνολικά είναι 10.

Άνδρες του πυροσβεστικού σώματος και της ΕΜΑΚ ελέγχουν όλα τα ασφαλή σημεία του πλοίου, και συγκεκριμένα στα σημεία που δεν έχουν αναπτυχθεί μεγάλα θερμικά φορτία στο εξωτερικό αλλά και στο εσωτερικό του για τον εντοπισμό των αγνοούμενων.

«Έτσι επέζησα δύο μέρες στο φλεγόμενο πλοίο»

«Όταν ξέσπασε η φωτιά κοιμόμουν. Όταν ξύπνησα και κατάλαβα ότι ξέσπασε φωτιά, προσπάθησα να βρω δίοδο διαφυγής αλλά δεν τα κατάφερα. Υπήρχε πολύ υψηλή θερμοκρασία και αποφάσισα να μείνω στην καμπίνα του φορτηγού. Έμεινα για δύο ημέρες και άναβα τα φώτα του φορτηγού σποραδικά για να βλέπω τι γίνεται, γιατί φοβόμουν μην πιάσει φωτιά στο γκαράζ που βρισκόμουν» είπε στις αρχές ο 21χρονος.

«Άκουγα συνέχεια θορύβους αλλά δεν μπορώ να ξέρω από πού προέρχονταν. Βγήκα την τρίτη ημέρα που κατάλαβα ότι είχε πέσει η θερμοκρασία και για να σιγουρευτώ έπιασα τις λαμαρίνες με τα χέρια μου. Έψαχνα στα τυφλά και τελικά είδα μια πινακίδα που έγραφε ‘έξοδος κινδύνου’. Την ακολούθησα και κατάφερα να βγω από το σημείο που ήμουν» συμπληρώνει.

Οι Λιμενικοί εκτιμούν πως τρία είναι τα στοιχεία που κράτησαν τον Λευκορώσο οδηγό στη ζωή. Καταρχήν ότι βρισκόταν στο γκαράζ – 1 όπου δεν είχε εκδηλωθεί φωτιά. Είχε εκδηλωθεί ανάμεσα στο δεύτερο και στο τρίτο deck του πλοίου.

Το δεύτερο είναι πως τα γκαράζ σφραγίζονται αεροστεγώς με αποτέλεσμα να μην μπει μεγάλη ποσότητα καπνού στο εσωτερικό του. Το τρίτο και εξίσου σημαντικό ήταν η ψυχραιμία του.