Ποιες υπηρεσίες είναι διαθέσιμες στο κοινό μετά την κυβερνοεπίθεση που δέχθηκαν, χθες το βράδυ, τα πληροφοριακά συστήματα των Ελληνικών Ταχυδρομείων ενημερώνει η διοίκηση των ΕΛΤΑ, σημειώνοντας, ωστόσο, πως έχει ήδη ξεκινήσει η αποκατάσταση, προχωρεί με ταχείς ρυθμούς και θα ολοκληρωθεί στον ταχύτερο δυνατό χρόνο.
Τι αναφέρεται σε νεότερη ανακοίνωση
Με νεότερη ανακοίνωσή της, η διοίκηση των Ελληνικών Ταχυδρομείων ενημερώνει το κοινό με μία σειρά ερωτήσεων-απαντήσεων για το ποιες υπηρεσίες είναι διαθέσιμες:
– Ποιες εμπορικές λειτουργίες αναστέλλονται από τα ΕΛΤΑ εξαιτίας της κυβερνοεπίθεσης;
Μέχρι την αποκατάσταση του προβλήματος από τα καταστήματα των ΕΛΤΑ δεν θα εξυπηρετούνται οι εισπράξεις λογαριασμών, η αποστολή αλληλογραφίας και οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες. Όλες αυτές οι λειτουργίες, πλην των χρηματοοικονομικών, θα εξυπηρετούνται κανονικά από την ΕΛΤΑ Courier.
– Πόσος χρόνος θα απαιτηθεί για την αποκατάσταση του προβλήματος;
Η αποκατάσταση έχει ήδη ξεκινήσει, προχωρεί με ταχείς ρυθμούς και θα ολοκληρωθεί στον ταχύτερο δυνατό χρόνο. Περισσότερες πληροφορίες θα υπάρξουν την αυριανή ημέρα μετά την αξιολόγηση των δεδομένων και με γνώμονα την ασφάλεια του συστήματος και των συναλλαγών.
– Πώς επηρεάζεται η παράδοση των συντάξεων και των επιδομάτων προς τους δικαιούχους;
Όλες οι συντάξεις θα καταβληθούν στους δικαιούχους στην ώρα τους. Για τα επιδόματα, επίσης, θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια να καταβληθούν στην ώρα τους.
– Διαπιστώθηκε απώλεια προσωπικών δεδομένων ή άλλων πληροφοριών ασφαλείας;
Δεν έχει διαπιστωθεί καμία διαρροή προσωπικών πληροφοριών ή άλλων δεδομένων έως τώρα.
– Πόσο θα επηρεαστούν οι επιδόσεις λογαριασμών και αλληλογραφίας ΔΕΚΟ;
Οι λογαριασμοί και η αλληλογραφία των ΔΕΚΟ δεν επηρεάζονται και εξυπηρετούνται κανονικά.