Οι επιβάτες του μετρό από νωρίς το πρωί ανέβαζαν στα κοινωνικά δίκτυα φωτογραφίες της αφίσας, κάνοντας λόγο για «οπισθοδρόμηση» και για φαινόμενα που γυρνούν την Ελλάδα αρκετές δεκαετίες πίσω.
Με εντολή του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών Κώστα Καραμανλή, κατεβαίνει από τους χώρους του Μετρό η διαφήμιση ενάντια στις αμβλώσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι από νωρίς το πρωί προκλήθηκε σάλος με μία νέα διαφημιστική καμπάνια που φιλοξενεί η ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) σε σταθμούς και συρμούς του Μετρό, η οποία έχει σύνθημα «διάλεξε τη ζωή».
Οι επιβάτες του μετρό από νωρίς το πρωί ανέβαζαν στα κοινωνικά δίκτυα φωτογραφίες της αφίσας, κάνοντας λόγο για «οπισθοδρόμηση» και για φαινόμενα που γυρνούν την Ελλάδα αρκετές δεκαετίες πίσω.