Quantcast

Κατάσκοπος στο Παγκράτι: «Έφυγε και μου πρότεινε να πάρω το μαγαζί» – Τι λέει η υπάλληλος της «Μαρίας Τσάλλα» (Βίντεο)

Οι ελληνικές Αρχές εκτιμούν πλέον πως η 32χρονη είχε ως κάλυψη το κατάστημα στο Παγκράτι και αυτό που ψάχνουν σήμερα είναι να βρουν την δράση της όλο αυτό το διάστημα που κυκλοφορούσε ελεύθερη στη χώρα

Η «Μαρία Τσάλλα», η 32χρονη κατάσκοπος από τη Ρωσία που έχει μπει στο μικροσκόπιο των Αρχών, ένα πρωί έκλεισε λογαριασμούς, ξενοίκιασε το σπίτι της στο Παγκράτι και χάρισε στην κυριολεξία την επιχείρησή της σε μια υπάλληλο που είχε μόλις 3 μήνες.

«Μου είπε να πάρω το μαγαζί»

«Εγώ δούλευα από μέσα Δεκέμβρη. Κάποια στιγμή μου στέλνει μήνυμα ότι δεν μπορώ να επιστρέψω Ελλάδα και το μαγαζί μπορείς να το αναλάβεις εσύ ή να το κλείσεις. H κυρία Μαρία έφυγε, όπως έχω πει αρχές Ιανουαρίου, ήταν να επιστρέψει τέλη Ιανουαρίου. Δεν επέστρεψε ποτέ και μου πρότεινε να πάρω εγώ το μαγαζί. Το μαγαζί έχει κλείσει, το site είναι υπό κατασκευή για να αλλάξει επωνυμία».

Η υπάλληλος που εργαζόταν στο μαγαζί της από τον Δεκέμβριο λέει αποκλειστικά στο LIVE NEWS πως ο άνθρωπος που εκείνη γνώρισε ήταν χαμηλών τόνων και υπεράνω υποψίας.

Κατάσκοπος με ειδίκευση στο… πλέξιμο

Η 32χρονη συστηνόταν ως παιδί μεταναστών από τη Μόσχα και αφότου νοίκιασε το διαμέρισμα σε πολυκατοικία στο Παγκράτι, έναν χρόνο αργότερα άνοιξε κι ένα κατάστημα χειροτεχνίας και πλεκτικής.

«Ήταν πάρα πολύ καλός άνθρωπος. Πάρα πολύ βοηθητική, μόνο τα καλύτερα λόγια έχω να πω γι’ αυτήν την κοπέλα που με έχει βοηθήσει πάρα πολύ στη δουλειά μου. Εγώ πλέκω, είμαι επαγγελματίας πλέκτρια και μου έδωσε πελατεία, έκανα εγώ τα μαθήματα στο μαγαζί, μου έδινε παραγγελίες, με βοηθούσε σε κάποια σχέδια που είχα πρόβλημα και με καθοδηγούσε. Είχε και αυτή την εμπειρία της στο πλέξιμο».

Οι ελληνικές Αρχές εκτιμούν πλέον πως η 32χρονη είχε ως κάλυψη το κατάστημα στο Παγκράτι και αυτό που ψάχνουν σήμερα είναι να βρουν την δράση της όλο αυτό το διάστημα που κυκλοφορούσε ελεύθερη στη χώρα.

Δείτε βίντεο

Το προφίλ της στα social media – Πουθενά το πρόσωπό της

Από τις 586 φωτογραφίες στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, μόνο οι 10 απεικονίζουν την ίδια.

Πάντα με καλυμμένο το πρόσωπο είτε με κάποιο πλεκτό της, είτε με τη γάτα της που τόσο λάτρευε, είτε με κάποια φωτογραφική μηχανή καθώς δήλωνε φωτογράφος.

«Ένας πολύ καλός άνθρωπος, πολύ πρόθυμη να βοηθήσει και στο λεκτικό κομμάτι και στην περιοχή, βοηθούσε πάρα πολύ την εθελοντική εργασία με τα αδέσποτα γατιά».

Το προφίλ της γεμάτο από φωτογραφίες αλλά και αναρτήσεις για αδέσποτες γάτες που αναζητούσαν στέγη.

«Υπάρχει πρόβλημα εδώ στην Ελλάδα, γιατί οι δήμοι δε βοηθάνε στις στειρώσεις, στο τάισμα, οπότε υπάρχουν πολλές εθελοντικές ομάδες για στειρώσεις, να περιορίζουν τον αριθμό των γεννήσεων οι γατούλες, οπότε βοηθούσε σε αυτό το κομμάτι εθελοντική εργασία είτε με τάισμα, είτε με στειρώσεις, είτε με χρηματικές προσφορές σε άλλες εθελοντικές ομάδες».

Στην ουσία, πέντε χρόνια τώρα είχε χτίσει ένα προφίλ στα social media προκειμένου να εισχωρεί εύκολα σε διάφορες κοινότητες και πιθανόν διαδίδει έτσι πληροφορίες που η  ίδια ήθελε.

Η ενασχόληση με τη φωτογραφία

Ανέβαζε εικόνες από ταξίδια της σε Βραζιλία, Ιταλία και Σκόπια αλλά και από ολόκληρη την Ελλάδα. Είχε ταξιδέψει από την Εύβοια και τη Λακωνία μέχρι τη Μήλο και τη Σαντορίνη.

Λάτρευε να τραβά αρχαιολογικούς χώρους σε Σούνιο και Επίδαυρο, ενώ γιόρτασε μαζί με τους Έλληνες και την επέτειο του «ΟΧΙ».

Όλοι στη γειτονιά της μιλούν για ένα άτομο χαμηλών τόνων που δεν είχε πολλές σχέσεις με την γειτονιά. Εκ των υστέρων πληροφορήθηκαν ότι είχε σχέση με κάποιον Έλληνα, καθώς η «Μαρία Τσάλλα» προσπαθούσε να περνά από παντού απαρατήρητη.

Όπως απαρατήρητη περνούσε και από δεκάδες περαστικούς που απαθανάτιζε σε ανύποπτο χρόνο σε διάφορες γειτονιές της Αθήνας.

«Ήξερα ότι είχε σπουδάσει φωτογραφία. Εγώ έχω μόνο τις καλύτερες εμπειρίες, δηλαδή δεν ήταν ένας κακός άνθρωπος απλά αυτή ήταν η δουλειά της και ήταν υπό βαθύ κάλυμμα όπως λέτε και εσείς οι δημοσιογράφοι εδώ στην Ελλάδα».

Στη μοναδική ολόσωμη φωτογραφία της ποζάρει χαμογελαστή σε κάποιον άλλον φωτογράφο, σε απόσταση από τον φωτογραφικό φακό.

Όλες τις υπόλοιπες φορές είτε έκρυβε τα χαρακτηριστικά του προσώπου της, είτε κρατούσε τον φωτογραφικό φακό η ίδια, για να τραβήξει έτσι τα κλικ σε όσα της κινούσαν το ενδιαφέρον.