To χάος της μοιραίας νύχτας της 28ης Οκτωβρίου, πριν από το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, φανερώνουν τα επίσημα έγγραφα που εξασφάλισε το Mega από το βιβλίο κυκλοφορίας και τις οδηγίες που καταγράφει ο 59χρονος σταθμάρχης της Λάρισας.
Όπως αποτυπώνεται σε επίσημα έγγραφα, οι σταθμάρχες γνώριζαν ότι τα τρένα είναι «τυφλά» και ότι είναι υπεύθυνοι για την ασφάλεια εκατοντάδων επιβατών και υπέγραψαν και εγκατέλειψαν τη βάρδια τους τουλάχιστον μία ώρα νωρίτερα, αφήνοντας τον άπειρο συνάδελφό τους μόνο του να διαχειριστεί περισσότερα από 6 δρομολόγια, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού.
O σταθμάρχης της Λάρισας σε καθεστώς σύγχυσης δεν κατάφερε να δώσει ούτε γραπτώς τις σωστές οδηγίες, όπως φαίνεται στα έγγραφα που δημοσιεύει το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega. Την ίδια ώρα, σε απολογία καλούνται από τον εφέτη ειδικό ανακριτή ο επιθεωρητής και οι δύο σταθμάρχες που είχαν βάρδια τη μοιραία βραδιά, ενώ με εντολή του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου ανοίγουν οι φάκελοι όλων των σιδηροδρομικών ατυχημάτων των τελευταίων 15 ετών.
Aναλυτικά τι αναγράφεται στο βιβλίο κυκλοφορίας
45 Λάρισα προς 62
-Από γραμμή καθόδου μέσω διαγώνιου (101) στη γραμμή ανόδου 2η γραμμή.
47 Λάρισα προς 62
-Περάστε φωτόσημο εξόδου έως είσοδο Νέων Πόρων.
49 Λάρισα προς Νέους Πόρους
Αμαξοστοιχία 62 αναχώρηση 23:04.
50 Νέοι Πόροι προς Λάρισα
Αμαξοστοιχία 63503 αναχώρηση 23:05.
36 Νέοι Πόροι προς Λάρισα
Αναχώρηση 63 21:48.
37 Λάρισα προς Νέους Πόρους
Αμαξοστοιχία 93506 αναχώρηση 21:50.
Οι βάρδιες είναι 9ωρες και ο σταθμάρχης φαίνεται να έχει πιάσει βάρδια πριν από τις 10, ενώ αποδεικνύεται πως οι δύο σταθμάρχες έφυγαν νωρίτερα.