Quantcast

Πάτρα: Ποιος κρύβεται πίσω από τα ανώνυμα τηλεφωνήματα που έβαζαν στο «κάδρο» των ερευνών τον Δασκαλάκη; (Βίντεο)

Η επιστήμη έχει ήδη τη λύση του γρίφου των περιβόητων ανώνυμων τηλεφωνημάτων. Ένας πραγματογνώμονας, μηχανικός ήχου με τον κατάλληλο εξοπλισμό, μπορεί εύκολα να διαπιστώσει αν πίσω από τις δύο γυναικείες φωνές στα τηλεφωνήματα προς τη δημοσιογράφο, κρύβεται η Ρούλα Πισπιρίγκου και η μητέρα της, Ελένη Λεγάτου

Στις 25 Μαρτίου, δημοσιογράφος δέχεται δύο εισερχόμενες κλήσεις από απόκρυψη σε διάστημα 30 λεπτών. Σχεδόν ένα μήνα αργότερα, μετά την άρση απορρήτου, θ’ αποκαλυφθεί πως τα δύο μυστήρια τηλεφωνήματα προέρχονται από το κινητό της 33χρονης κατηγορούμενης.

Η πρώτη κλήση διαρκεί 2 λεπτά. Η άγνωστη γυναίκα ισχυρίζεται πως κάτι περίεργο έχει συμβεί με τα παιδιά και πως ο Μάνος γνωρίζει τι ακριβώς συνέβη.

«Να ψάξετε τον κύριο Δασκαλάκη που μένει και θα βρείτε την αιτία που πέθανε η Τζωρτζίνα», αναφέρει η γυναίκα.

«Συγκυριακά», το τηλεφώνημα γίνεται 5 ημέρες πριν συλληφθεί η κατηγορούμενη. Ήδη οι πρώτες ρωγμές στις σχέσεις Μάνου και Ρούλας έχουν φανεί με την 33χρονη να ισχυρίζεται σε συνέντευξη της εκείνη την περίοδο πως ο Μάνος δεν είναι ο άγιος, που όλοι νομίζουν.

Το άτομο που μιλά με κλειστή μύτη βάζει ξεκάθαρα στο κάδρο των υπόπτων τον Μάνο Δασκαλάκη και δείχνει να γνωρίζει που βρίσκεται αλλά και που μένει.

-Μένει με καινούρια κοπέλα στην Αθήνα.

-Με την οποία έχει σχέση εδώ και καιρό;

-Ναι το μόνο που μπορώ να σας πω είναι ότι είναι και με άλλο άτομο μαζί η κυρία αυτή.

Σατανική σύμπτωση πως τις ίδιες πληροφορίες θα μοιραστεί πάλι με δημοσιογράφο η Ρούλα Πισπιρίγκου μέσα από τη φυλακή.

Η μητέρα της Ρούλας πίσω από το δεύτερο τηλεφώνημα
Μισή ώρα μετά ακολουθεί δεύτερο ανώνυμα τηλεφώνημα. Η φωνή είναι και πάλι αλλοιωμένη αλλά διαφορετική από την προηγούμενη.

Η ομοιότητα που ακόμη κι ένας αδαής ακούει στις δύο φωνές, σαν να μιλάει η ίδια γυναίκα, οι ειδικοί μπορούν πολύ εύκολα να το επιβεβαιώσουν ή να το καταρρίψουν.

Για πολλούς, το άτομο αυτό δεν είναι η μητέρα της κοπέλας του Μάνου – όπως ισχυρίζεται ότι είναι- αλλά η μητέρα της Ρούλας Πισπιρίγκου.

Το άτομο στο δεύτερο τηλεφώνημα ισχυρίζεται ότι δεν έχει δει ποτέ από κοντά την Ρούλα Πισπιρίγκου αλλά δηλώνει βεβαία πως είναι ικανή για τα χειρότερα.

«Για την ψυχή των παιδιών αυτών σώστε και το δικό μου παιδάκι. Γιατί αυτή η γυναίκα, εκεί στην Πάτρα, άμα τρελαθεί και μάθει για την κόρη μου μπορεί να της κάνει και κακό».

Τι ενώνει την Ρούλα και τον Μπάμπη
Την ώρα που οι αρχές επιχειρούν να βρουν ποιος κρύβεται πίσω από τα ανώνυμα τηλεφωνήματα που σε κάθε περίπτωση πάντως έχουν γίνει από το κινητό τηλέφωνο της Ρούλας Πισπιρίγκου, ξυπνούν μνήμες από το περιβόητο τηλεφώνημα του Μπάμπη Αναγνωστόπουλου στην άμεση δράση προσποιούμενος το θύμα ληστείας.

Αν και έχει ήδη αποδειχθεί πως οι δύο κλήσεις έχουν γίνει από το κινητό της τηλέφωνο, είναι το μοναδικό πράγμα που δεν έχει απαντήσει η κατά άλλα λαλίστατη κατηγορούμενη στα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Δεν αποκλείεται πάντως πριν από τις δικαστικές αρχές, να κινηθεί πρώτος ο Μάνος Δασκαλάκης για να εξιχνιαστεί η ταυτοποίηση των κλήσεων, καθώς εμμέσως πλην σαφώς οι δυο άγνωστες γυναίκες ήθελαν να τον βάλουν στο κάδρο των υπόπτων.

Η απάντηση των ειδικών ανάλυσης φωνής και ήχου
Στην εκπομπή «Live News» μίλησε ο δικαστικός πραγματογνώμονας ήχου, Λάμπρος Γκλαβόπουλος, ο οποίος εξήγησε πως μπορεί να γίνει η αναγνωριση – ταυτοποίηση φωνής από το τηλεφώνημα παρά την αλλοιωμένη φωνή.

Ο κ. Γκλαβόπουλος είπε πως αυτό που μπορεί να γίνει είναι μία ανάλυση σε τεχνικό επίπεδο, μία φασματογραφική ανάλυση παράλληλα με μία γλωσσολογική ή φωνητική και το πάντρεμα αυτών των δύο να δώσει ένα πόρισμα, «πέραν πάσας αμφιβολίας».

«Ακουστικά όταν ακούμε ένα άτομο το οποίο δεν έιναι οικείο σε εμάς, το ποσοστό σφάλματος είναι 40%» επισήμανε ο κ. Γκλαβόπουλος, τονίζοντας ωστόσο πως το ποσοστό σφάλματος σε μία μόνο ακουστική αναγνώριση είναι τεράστιο.

Ο πραγματογνώμων ανέφερε πως για να προκύψει μία απάντηση πέραν πάσης αμφιβολίας αυτό που πρέπει να γίνει είναι με συγκεκριμένα παγκόσμια πρότυπα να γίνει μία ηχογράφηση του φερόμενου ομιλητή και να γίνει μία αντιπαραβολή με το ηχητικό ντοκουμέντο, μία διαδικασία που πρέπει να γίνει 3-6 φορές.