Quantcast

Ξεκίνησαν τα χριστουγενιάτικα ψώνια στη Βρετανία – Φοβούνται την κρίση οι πολίτες

Οι πολίτες προσπαθούν να διαχειριστούν τα ακριβά έξοδα διαβίωσης

Τα αυξανόμενα έξοδα διαβίωσης, τα οποία προκύπτουν από τον υψηλό πληθωρισμό, φαίνεται να έχουν επηρεάσει εν πολλοίς τους βρετανούς πολίτες.

 

 

Μάλιστα, σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας αγοράς NielsenIQ, αρκετοί εξ’ αυτών έχουν ξεκινήσει από τώρα τα χριστουγενιάτικα ψώνια τους, καθώς προσπαθούν να οργανώσουν καλύτερα τα έξοδά τους, λόγω της κρίσης.

Σε έρευνα που δημοσιεύθηκε σήμερα, που συμβαδίζει με πρόσφατες ανακοινώσεις από εταιρίες όπως η Marks & Spencer, η Sainsbury’s και η Primark, η NielsenIQ ανέφερε ότι το 30% των Βρετανών καταναλωτών ξεκίνησε φέτος τις αγορές για τα Χριστούγεννα πριν από τα μέσα Οκτωβρίου, συγκριτικά με 18% το 2021.

Ο Μάικ Γουάτκινς, επικεφαλής των ερευνών για τον κλάδο του λιανικού εμπορίου στη βρετανική μονάδα της NielsenIQ, δήλωσε: «Το 27% δήλωσε επίσης ότι θα αγοράσει χριστουγεννιάτικα δώρα μόλις τα δει στα καταστήματα», προσθέτοντας ότι αυτό υποδηλώνει ότι η λογική του να «απλωθούν χρονικά οι δαπάνες για τα Χριστούγεννα» είναι πιο σημαντική από ποτέ, καθώς οι Βρετανοί βρίσκονται αντιμέτωποι με το αυξανόμενο κόστος διαβίωσης.
Το κόστος αυτό δεν φαίνεται να μειώνεται, και με τον πληθωρισμό στο υψηλό 40 ετών του 10,1% και την καταναλωτική εμπιστοσύνη κοντά στα χαμηλότερα επίπεδα που έχουν καταγραφεί ποτέ, οι πολίτες προσπαθούν να εξοικονομήσουν χρήματα.