Τα αυξανόμενα έξοδα διαβίωσης, τα οποία προκύπτουν από τον υψηλό πληθωρισμό, φαίνεται να έχουν επηρεάσει εν πολλοίς τους βρετανούς πολίτες.
Μάλιστα, σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας αγοράς NielsenIQ, αρκετοί εξ’ αυτών έχουν ξεκινήσει από τώρα τα χριστουγενιάτικα ψώνια τους, καθώς προσπαθούν να οργανώσουν καλύτερα τα έξοδά τους, λόγω της κρίσης.
Σε έρευνα που δημοσιεύθηκε σήμερα, που συμβαδίζει με πρόσφατες ανακοινώσεις από εταιρίες όπως η Marks & Spencer, η Sainsbury’s και η Primark, η NielsenIQ ανέφερε ότι το 30% των Βρετανών καταναλωτών ξεκίνησε φέτος τις αγορές για τα Χριστούγεννα πριν από τα μέσα Οκτωβρίου, συγκριτικά με 18% το 2021.