«Σηκώστε τα χέρια», είπε στους επιβάτες ένας πιλότος των βρετανικών αερογραμμών χαμηλού κόστους «EasyJet» καλώντας τους να επιλέξουν το αεροδρόμιο όπου θα ήθελαν να προσγειωθούν.
Ο πιλότος βρέθηκε σε κατάσταση ανάγκης και δεν ήθελε να πάρει ο ίδιος την απόφαση για το αεροδρόμιο που θα ήθελε να προσγειώσει το αεροπλάνο. Έτσι, ζήτησε τη γνώμη του επιβατικού κοινού.
Όπως σχολιάζει η εφημερίδα «The Sun», ο πιλότος ζήτησε από τους επιβάτες να αποφασίσουν καλώντας τους να σηκώσουν το χέρι. Το αεροπλάνο ήταν προγραμματισμένο να προσγειωθεί στο αεροδρόμιο Γκάτγουικ του Λονδίνου και αντ’ αυτού κατέληξε στον διάδρομο στο Λούτον.
Το πλήρωμα αποφάσισε να δώσει στους επιβάτες την ευκαιρία να αποφασίσουν αν θα ήθελαν να προσγειωθούν στο Λούτον ή σε άλλο αεροδρόμιο. Ωστόσο, ο πιλότος προειδοποίησε ότι η παραμονή θα είχε καθυστερήσεις «περισσότερο από μία ώρα».
Τα πλάνα που ανέβηκαν στο Instagram είναι από το κινητό ενός επιβάτη που κατέγραψε με το κινητό του το κλίμα που επικρατούσε όταν ο πιλότος της EasyJet ζήτησε τη γνώμη τους.
Ο πιλότος ακούγεται να λέει: «Δεν γνωρίζουμε επί του παρόντος ποιος θα είναι ο περιορισμός του Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας προς το Γκάτγουικ, οπότε υποθέτουμε ότι θα είναι πάνω από μία ώρα. Πρώτα λοιπόν, θα θέλαμε να ζητήσουμε τη γνώμη σας: αν θα θέλετε να προσγειωθεί το αεροσκάφος εδώ στο Λούτον του Λονδίνου, να σηκώσετε το χέρι σας».
Άμεση ήταν η απάντηση του κοινού με τους εξαντλημένους Βρετανούς να σηκώνουν το χέρι…
Μερικοί ταξιδιώτες σήκωσαν και τα δύο χέρια πιστεύοντας ότι θα επηρεάσουν την ψηφοφορία ενώ ένας άντρας ακούγεται να λέει: «Αυτό είναι αστείο. Μπορεί να είναι σαν το παιχνίδι: «πέτρα, μολύβι, ψαλίδι χαρτί».
Στη συνέχεια εμφανίζεται μια αεροσυνοδός να περπατά στον διάδρομο για να γίνει η καταμέτρηση των επιβατών που θα ήθελαν να προσγειωθούν στο Λούτον. Πάντως, δεν είναι σαφές από πού αναχώρησε η πτήση της EasyJet.
Αλλά και μετά την αποβίβαση του κοινού, το χάος συνεχίστηκε, όπως υποστηρίζει ο επιβάτης Μοχάμεντ Χουσείν, στη βρετανική εφημερίδα.
«Δεν μπορούσαμε να κατέβουμε από το αεροπλάνο επί δύο ώρες καθώς δεν υπήρχε λεωφορείο να μας μεταφέρει από το αεροπλάνο στον τερματικό σταθμό λόγω έλλειψης προσωπικού. Στην 6 το πρωί πήραμε τις αποσκευές μας. Η EasyJet μας είπε να περιμένουμε στο αεροδρόμιο προσπαθώντας να βρούμε ταξί…».
«Είχαμε παιδιά και οι οικογένειες περίμεναν ατελείωτες στο αεροδρόμιο. Μιλάμε για σχεδόν 200 επιβάτες. Ήταν η χειρότερη εμπειρία που είχαμε ποτέ», πρόσθεσε ο επιβάτης εκφράζοντας την έντονη δυσαρέσκειά του για τα όσα βίωσε.
Σχολιάζοντας το περιστατικό, εκπρόσωπος της «EasyJet» δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ο πιλότος ρώτησε εάν κάποιοι επιβάτες επιθυμούν την προσγείωσή του αεροσκάφους ή θα ήθελαν να συνεχίσουν προειδοποιώντας για πιθανή καθυστέρηση με βάση τις ανακοινώσεις του πύργου ελέγχου. Λυπούμαστε για την όποια ταλαιπωρία έχει προκληθεί».