Ο Έλον Μασκ έχει ανοίξει πολλά μέτωπα. Ένα από αυτά είναι με την Apple, λόγω των διαφημιστικών εσόδων. Τώρα αποκτά ένα νέο, καθώς η Ευρωπαϊκή Ένωση απείλησε τον Έλον Μασκ με απαγόρευση του Twitter στην Ευρώπη, εάν ο δισεκατομμυριούχος νέος ιδιοκτήτης της πλατφόρμας δεν συμμορφωθεί με τους κανόνες της για τον έλεγχο περιεχομένου, μεταδίδουν οι Financial Times.
Ειδικότερα, ο αρμόδιος επίτροπος της ΕΕ Τιερί Μπρετόν προειδοποίησε τον Μασκ κατά τη διάρκεια βιντεοκλήσης που είχαν σήμερα, Τετάρτη, σύμφωνα με άτομα που έχουν γνώση της συνομιλίας.
Τι ανέφερε ο Μπρετόν
Ο Μπρετόν είπε στον Μασκ ότι θα πρέπει να τηρήσει μία λίστα κανόνων ελέγχου, μεταξύ των οποίων η ανάκληση της «αυθαίρετης» προσέγγισης στην επαναφορά ανεσταλμένων λογαριασμών, η «επιθετική» δράση κατά της παραπληροφόρησης.
Αλλά και η συμφωνία για «εκτεταμένο ανεξάρτητο έλεγχο» της πλατφόρμας μέχρι το επόμενο έτος. Σε αντίθετη περίπτωση, το Twitter θα βρεθεί αντιμέτωπο με απαγόρευση σε όλη την Ευρώπη ή πρόστιμα έως και 6% του παγκόσμιου τζίρου του.
«Twitter 2.0 The Everything App»
Αυτός είναι ο τίτλος μιας από τις διαφάνειες που παρουσίασε ο νέος ιδιοκτήτης στην εταιρεία πριν τις αναρτήσει και στο Twitter το βράδυ του Σαββάτου. Όπως φαίνεται η Twitter Inc θα αποκτήσει νέα χαρακτηριστικά:
- Έμφαση στο βίντεο
- Κρυπτογραφημένα μηνύματα DM
- Αναρτήσεις μεγάλου μήκους ή «longform»
- Υπηρεσία πληρωμών
- «Διαφημίσεις ως ψυχαγωγία»
Πτώση διαφημιστικών εσόδων λόγω Apple
Η Αpple έχει δαπανήσει περίπου 131.600 δολάρια σε διαφημίσεις στο Twitter το διάστημα μεταξύ 10 Νοεμβρίου και 16 Νοεμβρίου, έναντι 220.800 δολάριων την περίοδο 16 Οκτωβρίου και 22 Οκτωβρίου, την εβδομάδα πριν ο Μασκ κλείσει τη συμφωνία με το Twitter, σύμφωνα με την εταιρεία μέτρησης διαφημίσεων Pathmatics.
Μια σειρά από επιχειρήσεις από General Mills έως την πολυτελή αυτοκινητοβιομηχανία Audi of America έχουν σταματήσει ή διακόψει τη διαφήμιση στο Twitter μετά την εξαγορά.
Ο Μασκ, ο οποίος αυτοπροσδιορίζεται ως απόλυτος υποστηρικτής της ελευθερίας του λόγου, δήλωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι το Twitter είχε δει μια «τεράστια» πτώση στα έσοδα και κατηγόρησε ομάδες ακτιβιστών ότι ασκούν πίεση στους διαφημιζόμενους. Οι πωλήσεις διαφημίσεων αντιπροσωπεύουν περίπου το 90% των εσόδων του Twitter.