Στα χνάρια διασημοτήτων όπως η Σόντα Ράιμς και η Τζίτζι Χαντίντ βαδίζει ο Balenciaga. Ο γνωστός οίκος μόδας αποχώρησε επίσημα από τo Twitter, μετά τις αλλαγές του Έλον Μασκ.
Τα νέα δεδομένα που ισχύουν για την πλατφόρμα μετά την εξαγορά της από τον Αμερικανό δισεκατομμυριούχο έχουν οδηγήσει πολλούς λογαριασμούς να ρίξουν «μαύρη πέτρα» πίσω τους και να διακόψουν τη λειτουργία τους.
Ήδη πολλές μεγάλες εταιρείες, όπως οι General Motors και Dyson, έχουν αναστείλει τις διαφημιστικές τους καμπάνιες στο Twitter, ενώ άλλες έχουν κάνει γνωστές την απόφασή τους να αποχωρίσουν.
Αυτό αποφάσισε και για τον Balenciaga, ο διευθυντής περιεχομένου του brand, Demna Gvasalia. Το προφίλ του μετρά 950.000 ακόλουθους, ενώ η δύναμη που ασκεί στον χώρο της μόδας είναι αδιαμφισβήτητη.
Ορισμένες εταιρείες και χρήστες έχουν εκφράσει ανησυχίες ότι τα σχέδια του Μασκ για μαζικές απολύσεις και η εστίαση στην προώθηση της ελευθερίας του λόγου θα οδηγήσουν σε πιο χαλαρό έλεγχο περιεχομένου στον ιστότοπο, κάτι που θα μπορούσε να καταστήσει πιο δύσκολο για τους διαφημιστές να αποφύγουν τη σύνδεση με ρητορική μίσους και παραπληροφόρηση.
Στην πλατφόρμα, σύμφωνα με το bof, διεξάγονταν διαδικτυακές συζητήσεις για τον Balenciaga που ανήκει στον όμιλο Kering, καθώς ο Demna Gvasalia προκαλούσε ενδιαφέρον με τα σχέδιά του, όπως υπερμεγέθη αθλητικά ρούχα, γλυπτική ραπτική και διχαστικές δημιουργίες, όπως τα ακριβά υποδήματα Crocs.