Η Γκρέτα Τούνμπεργκ ανέβασε μια φωτογραφία από τους Γερμανικούς σιδηροδρόμους που τη δείχνει να κάθεται στο πάτωμα γιατί το τρένο ήταν πλήρες.
Η απάντηση των Γερμανών: Ταξίδεψε στην Πρώτη Θέση
Σε μία πρώτη αντίδραση η DB ανέφερε, μέσω Twitter, ότι θα εργαστεί σκληρά για να βελτιώσει την ποιότητα των υπηρεσιών της.
Αλλά το απόγευμα της Κυριακής ακολούθησε ένα άλλο tweet με διαφορετικό περιεχόμενο:
“Αγαπητή Γκρέτα, σε ευχαριστούμε γιατί στηρίζεις εμάς, τους σιδηροδρομικούς, στον αγώνα εναντίον της κλιματικής αλλαγής. Είμαστε χαρούμενοι που ταξίδευες μαζί μας, το Σάββατο, με το δρομολόγιο ICE 74. Και αυτό με 100% οικολογικό ρεύμα. Ακόμα πιο ωραία θα ήταν, αν είχες αναφέρει πόσο φιλικά και αξιόπιστα σε εξυπηρέτησε το προσωπικό μας στη θέση που είχες κλείσει, στην πρώτη θέση”.
Ναι μεν, αλλά…” λέει η Γκρέτα
Τελικά, δεν αποκλείεται να έχουν και οι δύο πλευρές κάποιο δίκιο. Εκπρόσωπος των Γερμανικών Σιδηροδρόμων δηλώνει στην εφημερίδα Die Welt ότι η νεαρή ακτιβίστρια ταξίδεψε πρώτη θέση από το Κάσελ της κεντρικής Γερμανίας μέχρι το Αμβούργο, αλλά δεν γνωρίζει αν η επίμαχη φωτογραφία βγήκε στο συγκεκριμένο τρένο.
Λίγο αργότερα ήρθε η απάντηση της Γκρέτα Τούνμπεργκ, πάντα μέσω Twitter. Η ακτιβίστρια αφήνει να εννοηθεί ότι η φωτογραφία είχε βγει σε προηγούμενο δρομολόγιο των Γερμανικών Σιδηροδρόμων, την ίδια ημέρα, με αφετηρία τη Βασιλεία της Ελβετίας και πιθανό προορισμό το Κάσελ: “Το τρένο μας από τη Βασιλεία τέθηκε εκτός λειτουργίας. Έτσι καθίσαμε στο πάτωμα σε δύο διαφορετικά τρένα. Μετά το Γκέτινγκεν βρήκα μία θέση. Αυτό φυσικά δεν είναι πρόβλημα και ποτέ δεν είπα ότι ήταν. Τα υπερπλήρη τρένα είναι πολύ θετικό σημάδι, γιατί δείχνουν ότι υπάρχει αυξημένη ζήτηση”.
Κατά καιρούς, οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι δέχονται κριτική για καθυστερήσεις και υπερπλήρεις συρμούς. Πάντως, έχουν εγκαινιάσει εφαρμογές που ενημερώνουν τους επιβάτες, σε πραγματικό χρόνο, για την όποια καθυστέρηση, καθώς και για την πληρότητα των τρένων. Ακόμα και σε τρένα υψηλής ταχύτητας, τα οποία αναπτύσσουν ταχύτητες άνω των 300 χλμ. την ώρα, η κράτηση θέσης δεν είναι υποχρεωτική, αλλά προσφέρεται με μία επιπλέον επιβάρυνση 4,50 ευρώ.
Πηγή: Deutsche Welle