Το γεγονός ότι η Netflix κατάφερε να πείσει 8 εκατομμύρια να γίνουν νέοι συνδρομητές της το τελευταίο τρίμηνο του 2021, δεν κατάφερε να πείσει και τα στελέχη ότι δεν έρχονται κακά μαντάτα για το 2022, γεγονός που αντανακλάται και στη «βουτιά» της μετοχής της μετά το κλείσιμο της Wall Street κατά 20%.
Χθες η Netflix ανακοίνωσε 8,3 νέους συνδρομητές, έναντι δικής της πρόβλεψης για 8,5 εκατ. νέες συνδρομές κατά το δ’ τρίμηνο. Συνολικά οι συνδρομητές της υπηρεσίας streaming-video ανέρχονταν στα τέλη του 2021 σε 221,8 εκατ. συνδρομητές.
Είχαν προηγηθεί προειδοποιήσεις από αναλυτές, όπως ο Νταγκ Ανμουθ της JPMorgan που είχαν μιλήσει για μεγάλη πτώση στον αριθμό των νέων συνδρομών. Τα στελέχη της Netflix περιμένουν αξιοσημείωτη πτώση για τη συνέχεια, καθώς κάνουν πρόβλεψη για 2,5 εκατ νέες συνδρομές για το α’ τρίμηνο, ενώ οι αναλυτές έκαναν λόγο, σύμφωνα με το FactSet, για 5,8 εκατομμύρια.
Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ο CFO, Σπένσερ Νιούμαν, ανέφερε ότι είναι δύσκολο να πει κανείς γιατί μειώνονται οι νέοι συνδρομητές, ωστόσο αυτό μπορεί ίσως να αποδοθεί στη συνέχιση της προέλασης της Covid δύο χρόνια μετά, αλλά και στον «οριακό αντίκτυπο από τον ανταγωνισμό».
Η καταβύθιση της μετοχής κατά 20% συνέβη μετά την ανακοίνωση ότι αναμένεται απώλεια 45 δισ. δολ. από την κεφαλαιοποίηση της εταιρείας, η οποία έκλεισε χθες με αξία πάνω από 225 δις. δολάρια. Το τελευταίο 12μηνο η μετοχή έχει χάσει 12%, ενώ το ίδιο διάστημα ο S&P 500 έχει κερδίσει 17%.
Τα στελέχη της αναφέρουν ότι η έλλειψη νέου πρωτότυπου προγράμματος, κυρίως κατά την έναρξη του τριμήνου, ήταν ένας σημαντικός παράγοντας για τις προβλέψεις τους.
Η Netflix «ξεφορτώθηκε» ένα σημαντικό μέρος του νέου περιεχομένου της κατά το δ’ τρίμηνο του έτους όπου ήταν και οι διακοπές των Χριστουγέννων, όπως η νέα σεζόν δημοφιλών σειρών, όπως «The Witcher» και «Emily in Paris» όπως και κάποιες από τις μεγαλύτερες ταινίες που έχει συμπεριλάβει ποτέ, όπως «Don’t Look Up» και «Red Notice» και τώρα δεν αναμένονται σημαντικές νέες κυκλοφορίες τουλάχιστον άμεσα.