Quantcast

Κίνα: Μπλοκάρει το βραδινό gaming στους ανήλικους, μέσω αναγνώρισης προσώπου

Μεταξύ 22:00 και 08:00

Ο κινεζικός τεχνολογικός και gaming κολοσσός που ακούει στο όνομα Tencent, παίρνει το μεταμεσονύκτιο gaming στις μικρές ηλικίες πολύ σοβαρά και τώρα επιστρατεύει τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου για να απαγορέψει το βραδινό gaming μεταξύ 22:00 και 08:00.

Η “μεσονύκτια περιπολία” όπως την αναφέρουν τα μέσα, έχει σκοπό να σταματήσει τη χρήση διάφορων κόλπων που χρησιμοποιούσαν έως τώρα τα παιδιά για να παρακάμπτουν το νόμο του 2019 που ορίζει ένα όριο χρόνου που ξοδεύουν τα παιδιά στο gaming, καθώς και όριο χρημάτων που μπορούν να ξοδέψουν σε in-game αγορές.

Ο νόμος ορίζει πως οι gamers πρέπει να καταγραφούν με την ταυτότητά τους σε μία εθνική βάση δεδομένων, αλλά τα παιδιά χρησιμοποιούσαν τις ταυτότητες ενηλίκων ως δικές τους. Πλέον, οποιοσδήποτε παίζει games στις συγκεκριμένες ώρες, θα απαιτείται να υποβληθεί σε αναγνώριση προσώπου για να αποδείξει πως είναι ενήλικος.

Η Tencent ξεκίνησε να δοκιμάζει το σύστημα από το 2018 και πλέον καλύπτει πάνω από 60 παιχνίδια της εταιρίας, κυρίως για mobile τίτλους, καθώς στην Κίνα το mobile gaming είναι πολύ πιο δημοφιλές από ότι στη Δύση. Επιπλέον, η εφαρμογή της τεχνολογίας αναγνώρισης προσώπου είναι πολύ πιο εύκολο να εφαρμοστεί τα τηλέφωνα, από ότι σε PC ή κονσόλες.

Υπάρχουν φυσικά ανησυχίες για το γεγονός πως τα δεδομένα που συλλέγονται μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για πιο πονηρούς λόγους. Να θυμίσουμε πως στην Κίνα υπάρχει το σύστημα κοινωνικής πίστωσης, όπου πολίτες αμείβονται ή τιμωρούνται βάσει της κοινωνικής τους συμπεριφοράς. Δημιουργείται φυσικά και ένα ηθικό δίλημμα για τους developers – ειδικά αυτούς που δεν έχουν βάση στην Κίνα – οι οποίοι θα κληθούν να ενσωματώσουν αυτά τα συστήματα.

 

Πηγή: Unboxholics