Ακόμη και τα υψηλόβαθμα στελέχη θα πρέπει να βοηθήσουν για να αντιμετωπιστεί το μεγάλο πρόβλημα με τις αποσκευές, λέει η Qantas που ζητά εθελοντές για τον τομέα αυτό.
Η αεροπορική εταιρεία της Αυστραλίας δεν είναι η μόνη που «πνίγεται» από τις αποσκευές οι οποίες φτάνουν με καθυστέρηση στους επιβάτες. Το ίδιο συμβαίνει φέτος και σε πολλές ευρωπαϊκές εταιρείες και αεροδρόμια, αποτέλεσμα της υποστελέχωσης που έφερε η πανδημία.
Σε αυτό το πλαίσιο, με ηλεκτρονικό μήνυμα που έστειλε ο επικεφαλής της λειτουργίας της Qantas ζήτησε 100 εθελοντές για τα αεροδρόμια στη Μελβούρνη και το Σίντνεϊ. «Η χειμωνιάτικη γρίπη και η έξαρση της Covid, αλλά και η “σφιχτή” αγορά εργασίας, κάνουν την εξεύρεση εργαζομένων πρόκληση», εξήγησε ο ίδιος.
Οι εθελοντές θα φορτώνουν και θα ξεφορτώνουν τις βαλίτσες και θα οδηγούν τα ειδικά οχήματα μεταφοράς, αναφέρει το BBC. Θα πρέπει να είναι σε θέση να μεταφέρουν μια βαλίτσα με βάρος ως και 32 κιλά.
Οι διευθυντές και οι μάνατζερ θα εργαστούν -πάντα σε εθελοντική βάση- στις αποσκευές για τρεις με πέντε ημέρες την εβδομάδα σε βάρδιες τεσσάρων ή έξι ωρών.
Η Qantas στα τέλη του 2020 είχε ανακοινώσει ότι ανέθεσε σε εξωτερικές εταιρείες τις δραστηριότητες πάνω από 2.000 εργαζομένων της, ενώ είχε απολύσει και εκατοντάδες άλλους λόγω της μειωμένης δραστηριότητας μέσα στην πανδημία.
Όπως και άλλες αεροπορικές εταιρείες, η επιστροφή της κίνησης το 2022 σχεδόν στα επίπεδα πριν από την πανδημία βρήκε την Qantas σημαντικά υποστελεχωμένη με αποτέλεσμα να παρατηρούνται μεγάλες καθυστερήσεις.