Quantcast

Χίθροου: Περικοπές 1.200 θέσεων εργασίας

ΛΟΓΩ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ

Έρχονται περικοπές στις θέσεις εργασίας.

 

 

Το αεροδρόμιο Χίθροου του Λονδίνου ενδέχεται να περικόψει έως και 1.200 θέσεις εργασίας, περίπου το 1/4 των εργαζομένων του σε πόστα πρώτης γραμμής ως αποτέλεσμα της ύφεσης στον κλάδο εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού, σύμφωνα με το Sky News.

 

 

Το αεροδρόμιο Χίθροου ενημέρωσε τα στελέχη του συνδικάτου ότι ξεκίνησε μια περίοδο διαβούλευσης 45 ημερών σχετικά με τις προτεινόμενες απολύσεις, ανέφερε το Sky News, επικαλούμενο ανώνυμες πηγές.

 

 

Στα μέσα Αυγούστου και με φόντο τις εξελίξεις στη Lufthansa, που ετοιμάζεται για 24.000 απολύσεις μετά την επιδείνωση των οικονομικών της μεγεθών, αλλά και την ανακοίνωση από την KLM απωλειών ύψους 10.000.000 ευρώ την ημέρα, η ΙΑΤΑ διαπίστωνε ότι τα πράγματα δεν εξελίσσονται θετικά, καθώς οι περιορισμοί στις μετακινήσεις όχι μόνο δεν ήρθησαν, αλλά επανέρχονται μετά την έξαρση των κρουσμάτων κι αυτό συνεπάγεται ακόμα βαρύτερες απώλειες για τον κλάδο αλλά και τον Τουρισμό κατ’ επέκταση.

 

 

Αερομεταφορές: Μείωση 60% στο επιβατικό κοινό εντός του 2020

 

Το άνοιγμα των συνόρων, μετά την πρωτοφανή καραντίνα, αναπτέρωσε το ηθικό των αεροπορικών εταιρειών, ωστόσο η αύξηση των πτήσεων, που καταγράφηκε το πρώτο διάστημα της επανεκκίνησης των οικονομιών, αποδεικνύεται αναιμική. Σύμφωνα με νεότερους υπολογισμούς της ΙΑΤΑ, οι πτήσεις είναι πάνω από 50% λιγότερες από πέρυσι, ενώ ο αριθμός των ταξιδιωτών υπολογίζεται ότι θα πέσει γύρω στο 60% στη διάρκεια του έτους, κάτι που μεταφράζεται σε περίπου 705.000.000 ταξίδια.

 

 

«Η βραχυπρόθεσμη προοπτική ανάκαμψης στην Ευρώπη παραμένει εξαιρετικά αβέβαιη, λαμβάνοντας υπ’ όψιν το δεύτερο κύμα της πανδημίας και τις ευρύτερες οικονομικές επιπτώσεις που μπορεί να έχει», επισημαίνει η ΙΑΤΑ, συμπληρώνοντας ότι η επιβατική κίνηση δεν αναμένεται να επιστρέψει στα επίπεδα του 2019 πριν από το 2024.

 

 

Οι αερομεταφορές δεν ανακάμπτουν, όπως αρχικά προσδοκούσαν όλοι, κι αυτό συνεπάγεται ακόμα πιο αρνητικές επιπτώσεις στις θέσεις απασχόλησης. Είναι ενδεικτικό ότι ενώ τον Ιούνιο υπολογιζόταν ότι βρίσκονται στην κόψη του ξυραφιού περί τα 6.000.000 θέσεις, πλέον ο πήχης ξεπερνά τα 7.000.000.

 

 

Είναι χαρακτηριστικό ότι οι επιπτώσεις στο ισπανικό ΑΕΠ από το «κραχ» στις αερομεταφορές εκτιμάται, πλέον, στα 69,1 δισ. δολάρια, δηλαδή περίπου 4,5 δισ. παραπάνω από τις προβλέψεις του Ιουνίου, ενώ τίθενται σε κίνδυνο πάνω από 1.000.000 θέσεις εργασίας.