Εισβολή στην Ουκρανία: Ρώσος καλλιτέχνης ξάπλωσε δεμένος πισθάγκωνα στη Μόσχα – Διαμαρτυρήθηκε για τη σφαγή στη Μπούκα

Τολμηρή η κίνηση του Ρώσου καλλιτέχνη, σύμφωνα με την εφημερίδα «Bild», καθώς το Κρεμλίνο επιχειρεί να «φιμώσει» τις «φωνές» που επικρίνουν τον πόλεμο του Πούτιν στην Ουκρανία

Στην «καρδιά» της Μόσχας, ένας Ρώσος καλλιτέχνης «τόλμησε» να κάνει αναπαράσταση της σφαγής στη Μπούκα της Ουκρανίας με τον δικό του τρόπο. Πρωταγωνιστής ήταν ο ίδιος.

Η διαμαρτυρία του άγνωστου καλλιτέχνη για τις θηριωδίες των Ρώσων στρατιωτών στην ουκρανική πόλη ήταν επικίνδυνη, καθώς, όπως σχολιάζει η γερμανική εφημερίδα «Bild», ο άνδρας έδειξε απροκάλυπτα τη δυσφορία του μπροστά… στα μάτια του Πούτιν.

Ο φακός απαθανάτισε το Ρώσο καλλιτέχνη να κείτεται μπρούμυτα σε δρόμο, δεμένο πισθάγκωνα, με φόντο τον Καθεδρικό Ναό του Σωτήρος Χριστού στη Μόσχα. Σε άλλη φωτογραφία, ο άνδρας απεικονίζεται πεσμένος σε δρόμο κοντά στην «Κόκκινη Πλατεία».

 

mosxa_2

Ο θαρραλέος καλλιτέχνης, γνωρίζοντας ότι το Κρεμλίνο επιχειρεί να «φιμώσει» τις «φωνές» που επικρίνουν τον πόλεμο του Πούτιν στην Ουκρανία, προσπάθησε να ευαισθητοποιήσει τους συμπολίτες του για τα εγκλήματα πολέμου που διαπράττει ο Ρώσος πρόεδρος.

«Ο άγνωστος άνδρας ξάπλωσε στο δρόμο, σε μία από τις πολυσύχναστες περιοχές στη Μόσχα και προσποιήθηκε ότι είναι νεκρός, δεμένος πισθάγκωνα. Ακριβώς όπως εκατοντάδες Ουκρανοί που δολοφονήθηκαν από Ρώσους στρατιώτες στην Μπούτσα», σχολιάζει το γερμανικό δημοσίευμα.

mosxa_3

Το δημοφιλές ρωσικό συγκρότημα «Pussy Riot», που διαδηλώνει συχνά πυκνά – κατά του καθεστώτος Πούτιν, ανέβασε φωτογραφίες στο Τwitter από την επικίνδυνη διαμαρτυρία του καλλιτέχνη.

Υπενθυμίζεται ότι, στις αρχές Μαρτίου, ο επικεφαλής του Κρεμλίνου ψήφισε νόμο που προβλέπει ποινές φυλάκισης έως και 15 ετών για όσους διαδίδουν «fake news» σχετικά με τη λεγόμενη «ειδική επιχείρηση» στην Ουκρανία, όπως προτιμούν να την αποκαλούν οι Ρώσοι αξιωματούχοι. Μία «ειδική επιχείρηση» των Ρώσων που στην πόλη Μπούτσα, είχε ως αποτέλεσμα τη σφαγή περίπου 400 Ουκρανών πολιτών, κυρίως αμάχων.