EasyJet: Προβλέπει χαώδες καλοκαίρι στα αεροδρόμια της Ευρώπης

Μεγάλες ελλείψεις στο προσωπικό

Η EasyJet προστίθεται στις αεροπορικές εταιρείες που προειδοποιούν για ένα δύσκολο καλοκαίρι σε όλη την Ευρώπη με δεκάδες -αν όχι και εκατοντάδες- ακυρώσεις πτήσεων και μια εικόνα ατελείωτου και απερίγραπτου χάους στα αεροδρόμια.

 

 

Τι αναφέρει το προσωπικό

Το προσωπικό μιλά για μια εταιρεία που είναι στα όριά της και κατηγορούν «τα ανόητα αφεντικά» που ακυρώνουν πτήσεις (και μέσα στο τετραήμερο για Πλατινένιο Ιωβηλαίο της βασίλισσας Ελισάβετ) αφού πρώτα είχαν απολύσει εκατοντάδες εργαζομένους μέσα στην πανδημία.

Μόνο η EasyJet είχε απολύσει 1.400 εργαζόμενους στη Βρετανία το 2020, ενώ αρχικά υποστήριζε ότι μπορεί να χαθούν λόγω της πανδημίας το ένα τρίτο των 15.000 θέσεων στην εταιρεία.

Νόμιζαν, όπως γράφουν οι εργαζόμενοι, ότι θα μπορούσε η εταιρεία να αντεπξέλθει στο βαρύ καλοκαιρινό πρόγραμμα με λιγότερο προσωπικό εδάφους ή προσωπικό καμπίνας, αλλά και λιγότερο προσωπικό στον σχεδιασμό των πτήσεων.

Καθόλου σπάνιες οι «κόκκινες ακυρώσεις»

Δεν είναι πλέον σπάνιες, όπως λένε, οι «κόκκινες ακυρώσεις», δηλαδή οι ακυρώσεις πτήσεων λίγα λεπτά πριν από την προγραμματισμένη ώρα, παρόλο που η εταιρεία γνωρίζει από την προηγούμενη ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό για την πτήση.

Οι πιλότοι της εταιρείας από τη Γαλλία προειδοποιούν για την «τρομακτική προοπτική» να πάνε πολύ χειρότερα, αναφέρει η Daily Mail.

Το πόσο χειρότερα, το λέει ο επικεφαλής του Χίθροου, ενός από τα πιο μεγαλύτερα αεροδρόμια του κόσμου. Μέχρι 18 μήνες αναταραχής όσο η αεροπορική βιομηχανία παλεύει να βρει προσωπικό. Δηλαδή ηρεμία να περιμένουμε από το 2024 καλώς εχόντων των πραγμάτων.

Απεργίες από συνδικάτα

Παράλληλα, τα συνδικάτα στη Ryanair στην Ισπανία αναγκαστικά, όπως τονίζουν, θα κατέβουν σε απεργία μετά την κατάρρευση των συνομιλιών για το μισθολογικό.

Και ο κατάλογος των ακυρώσεων μεγαλώνει. Την Παρασκευή, όπως σημειώνει η Daily Mail, καταγράφηκαν 57 ακυρώσεις στη Βρετανία, κυρίως σε αεροδρόμια στο Λονδίνο: 28 στο Γκάτγουικ, 14 στο Χίθροου, 5 στο Λούτον και 2 στο Στάνστεντ.

Ποια είναι η απάντηση των εταιρειών; Οι αερογραμμές επηρεάζονται από τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα και ειδικά για τη διαθεσιμότητα του προσωπικού, λέει εκπρόσωπος της Wizz Air. Αλλά προσπαθούμε όσο μπορούμε να μειώσουμε την ταλαιπωρία των επιβατών.