Quantcast

Αυστραλία: Σάλος με διαφήμιση που δείχνει γυναίκα με κορωνοϊό να μην μπορεί να αναπνεύσει

«Η Covid-19 μπορεί να μας επηρεάσει όλους… Κλείσε ραντεβού για τον εμβολιασμό σου», είναι το μήνυμα που συνοδεύει το βίντεο

Μία διαφήμιση στην Αυστραλία υπέρ του εμβολιασμού έχει προκαλέσει οργή και σάλο, καθώς πολλοί είναι εκείνοι που ασκούν έντονη κριτική για το συγκεκριμένο βίντεο. Σε αυτό βλέπουμε μία νεαρή γυναίκα με Covid-19 να πασχίζει να αναπνεύσει.

Η διαφήμιση της οποίας η ιδεα ανήκει στην κυβέρνηση της χώρας, δείχνει τη γυναίκα στο κρεβάτι του νοσοκομείου να παλεύει να αναπνεύσει, ενώ είναι διασωληνωμένη. “Η Covid-19 μπορεί να μας επηρεάσει όλους… Κλείσε ραντεβού για τον εμβολιασμό σου”, είναι το μήνυμα που συνοδεύει το συγκλονιστικό βίντεο.

Ωστόσο κάποιοι αντιδρούν έντονα καθως θεωρούν πως η συγκεκριμένη διαφήμιση βάζει άδικα στο στόχαστρο τους νέους ανθρώπους. Να σημειωθεί πως οι κάτω των 40 θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στα εμβόλια στο τέλος του έτους, σύμφωνα με το BBC. Αξιωματούχοι στον τομέα της υγείας προτείνουν οι νέοι άνθρωποι να περιμένουν για το εμβόλιο της Pfizer αντί για το διαθέσιμο της AstraZeneca, αλλά η Αυστραλία αντιμετωπίζει έλλειψη στα εμβόλια της Pfizer.

Η διαφήμιση παίζει αυτή την περίοδο στο Σίδνεϊ, που βρίσκεται αντιμέτωπο με ένα ξέσπασμα της μετάλλαξης Delta και βρίσκεται στην τρίτη εβδομάδα lockdown.

Οι αρχές ανέφεραν 112 νέα κρούσματα τη Δευτέρα, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό σε 700 από την εμφάνιση της μετάλλαξης στα μέσα Ιουνίου.

Η διαφήμιση αποτελεί μέρος μιας εκστρατείας για τον εμβολιασμό, η οποία ξεκίνησε το Σάββατο και έχει τον τίτλο “Arm Yourself”.

“Εντελώς προσβλητικό να παίζεις μια τέτοια διαφήμιση όταν οι Αυστραλοί αυτής της ηλικιακής ομάδας περιμένουν ακόμη τον εμβολιασμό τους”, έγραψε στο Twitter ο δημοσιογράφος Hugh Riminton.

“Γιατί βάζουν στο στόχαστρο τους νέους ανθρώπους; Δεν θα έπρεπε να μπαίνει στο στόχαστρο το αυξανόμενο ποσοστό της επιφυλακτικότητας στους άνω των 55;”, αναρωτήθηκε άλλος χρήστης στο Twitter, ενώ υγειονομικοί, ζήτησαν να αποσυρθεί η διαφήμιση, αποκαλώντας την “αναίσθητη”.

Η κυβέρνηση από την πλευρά της, έχει υποστηρίξει τη διαφήμιση. Ο κορυφαίος αξιωματούχος υγείας της Αυστραλίας Πολ Κέλι δήλωσε πως στόχος ήταν να είναι παραστατική για να “σπρώξει το μήνυμα” για την ανάγκη να μείνει κάποιος σπίτι, να κάνει τεστ και να κλείσει ραντεβού για τον εμβολιασμό του.